NA: Breitling Superocean II 42 mm

Yes hij is binnen! Ruim een week geleden bij Breitling Roermond naar de prijs van een Superocean II geïnformeerd. Dit horloge stond al langer op mijn wishlist en afgelopen najaar was ik net te besluiteloos geweest toen @RLC zijn exemplaar te koop aanbood. De mooie foto’s die Ralph maakte bleven wel in mijn hoofd spoken en ondanks een recente aankoop van een prachtige blauwe Colt 41 besloot ik de knoop nu wel door te hakken en de Superocean aan te schaffen.
Nog even kijken op de site en… hij was al weg. Even slikken en mezelf moed in praten: 'Je hebt al een mooie colt van @berhan overgenomen. Nu kun je rustig doorsparen voor een Navitimer etc '.

Dan maar een even op HF rondstruinen om de zinnen te verzetten. Maar… wat is dat? @r00tger heeft een verhaal over een NA Superocean II. Het zal toch niet ‘mijn’ exemplaar zijn? Even lezen…
hmmmmm. Breitling Roermond, mooie prijs, passen, oh wat mooi, helaas te klein, niet genomen.
Hij is er dus misschien nog! Dit was een teken en ik moest snel handelen. Ik heb Verena (@Verero: nogmaals welkom op HF) meteen gemaild en hij was gereserveerd. Betaald in het weekend, passend gemaakt, verstuurd en nu om mijn pols. Supergoed contact gehad over afhandeling, mooie Breitling pet erbij gekregen en helemaal content met deze NA.
En nu wat foto’s (want dat verdient deze glimmende klatser):

50 likes

Ik zie het gelijk, deze staat jou veel beter :raised_hands:

Gefeliciteerd met dit prachtige exemplaar. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtige Breitling inderdaad.

1 like

Heel mooi deze SO , die bracelet is ook geweldig :smiley::+1: Proficiat

1 like

Erg mooie Breitling en erg mooie bracelet

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze dikke Breitling :sunglasses::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Super mooi horloge. :star_struck: Wat een knaller. :100:

Deze doet het vast lekker op een terrasje in de zon. :sunglasses:

1 like

Mooie NA. Gefeliciteerd!

1 like

Geniet van je nieuwe aanwinst.

1 like

Nooit meer iets tussen je tanden met deze Breitling.
Ferme klatser!

3 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Erg mooie Breitling!
Gefeliciteerd met dit prachthorloge.

1 like

gefeliciteerd en welkom bij de club :smiley:

1 like

Toch wel spijt dat ik die van mij toen heb weggedaan. Erg fijn horloge.
Mocht je er eens vanaf willen, dan ontvang ik graag een PB!

Veel plezier ermee!

1 like

Pracht van een aanwinst!!

1 like

Heel erg mooi!! Wauw🤩

1 like

Gefeliciteerd met deze fraaie Breitling.

1 like

Lekker hoor!

1 like

Proficiat en de groeten van een familielid :joy:

3 likes