NA: Breitling Superocean II 42

Hallo allemaal,

Vorige week op de wintersport langzaam maar zeker verliefd geworden op een Breitling Superocean II 42 doordat ik er een in het blauwe gedeelte zag staan. Na vele YouTube filmpjes en foto’s van het horloge bekeken te hebben was ik erg gecharmeerd van het horloge. Mijns inziens op rubber de perfecte daily watch. 500 meter water resistant, rubberen bezel inlay, een rubberen band die goedkoop de vervangen is en met 42mm voor mij pols zeker te niet groot. Als snel een beslissing gemaakt waarvan ik dacht dat ik die niet gauw zal maken. Ik had besloten om SKX-loos door het leven te gaan en mijn SKX007 met alle mogelijke banden opties (Crafter Blue, Miltat, OEM Seiko) als daily watch te verkopen en daarvoor in de plaats een jong gebruikte Breitling Superocean II 42 te bemachtigen. Daarnaast had ik nog een Seiko SPB051/51mas en en Hamilton Khaki Field Mechanical No Date op de plank liggen, die moesten gaan helpen dit plan te verwezenlijken. Uiteindelijk bij Ten2Two @SuperC terecht gekomen want daar stond een mooie full set in perfecte conditie uit februari 2018 met nog een jaar garantie. Al snel een mooie inruil deal kunnen maken en toen kon het aftellen beginnen. Vandaag mijn Breitling Superocean II 42 binnen gekregen. Wat een heerlijk horloge met zijn 42mm en double anti-reflective coating met een schitterend applied Breitling logo. Daarnaast heeft mijn Superocean ook nog de luxere Breitling vouwsluiting wat het horloge mijns inziens helemaal afmaakt. Nu nog alleen een nieuwe rubberen Breitling Diver Pro 2 zien te krijgen, want de band is voor mijn pols net te klein. Anyway ik ben er waanzinnig blij mee. Ik ga deze Breitling de komende tijd als daily dragen en te pas en te onpas om mijn pols slingeren. Genoeg geleuterd, tijd voor de foto’s!

MvG Ralph

67 likes

Pracht aanwinst :heart_eyes: één van de mooiste Breitlings vind ik !
Veel plezier ermee !

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Breitling, geniet ervan :+1:

1 like

Zeker mooie aanwinst

2 likes

Nice one!

1 like

Erg mooi, heel plezier ermee!

1 like

Supergaaf! Van harte en veel (draag)plezier ervan gewenst! :smile: :+1:

1 like

Nice :ok_hand: proficiat!

1 like

Mooi zeg! Enjoy

1 like

Na de Colt toch één van de mooiste breitlings.

3 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Schoonheid sportiviteit en robuustheid in één!!
Fantastisch hoor!!
Ik wens je er derhalve een energieke tijd mee. :whale2:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hele mooie aanwinst! :ok_hand:t3:
Toch wel één om even jaloers op te zijn.

1 like

Prima aanwinst. En op rubber inderdaad prima als Daily

1 like

Voor mij de allermooiste, gefeliciteert en draag hem in goede gezondheid

1 like

Mooi horloge, veel plezier er mee.

1 like

Ook een van mijn meest geliefde exemplaren. Hier ga je veel plezier van hebben. Groeten van zijn broer.

4 likes

mooi klokje mien jong

Mooie aanwinst Ralph!

Heel veel plezier toegewenst, ik ben benieuwd hoe lang het duurt alvorens hij het nest weer mag verlaten :slight_smile:

1 like

Veel plezier ermee gewenst!

Ik heb wel een zwak voor Breitling met hun stoere luxueuze gebruiksvoorwerpen, maar helaas zijn mijn polsen niet geschikt voor grote horloges. Ik vind het ook fijner als ik niet te veel merk dat ik een horloge om heb, omdat het dan niet in de weg zit. Ik vind m’n Sarb035 eigenlijk al te groot.

1 like

:ok_hand::pray:

1 like

Gaaf! Veel draagplezier!

1 like