NA Breitling SuperOcean ll 42

Soms hebben we zo’n goede reden om een nieuw horloge te kopen: geboorte, verjaardag, slagen voor diploma, jubileum, nieuwe baan, ter nagedachtenis aan iemand bijzonders enzovoorts.
mooi om te zien hoe een hobby dan samenkomt met een belangrijke gebeurtenis, en wij als verzamelaars onszelf een reden geven om onze verslaving te voeden…

Een half jaar heb ik gewacht op zo een reden maar helaas: geen geboorte, jarig ben ik van te voren al geweest, een diploma heb ik nooit gehaald, voor een junileum ben ik te jong, mijn baan heb ik al een aantal jaar en gelukkig geen sterfgeval in de familie…
Dus… dan maar een horloge kopen met de allerbeste reden die er is: omdat het een heerlijk gevoel is om een nieuw stuk om je arm te doen!

Mijn vorige horloge (Colt) heeft hier een paar weken te koop gestaan in het blauwe gedeelte. Best wat interesse en ruilvoorstellen maar het was het allemaal “net niet”. Tot dat afgelopen week ik een berichtje kreeg van @Triplock dat hij eventueel interesse had om het horloge over te nemen, of in te ruilen voor iets “uit zijn winkeltje”.

Helaas stond hetgene wat ik mooi vond er toen niet bij. Toch bleef het aan me knagen en twee dagen later toch nog maar eens op zijn site kijken, en daar stond hij ineens: de SuperOcean die ik graag wilde hebben.
Berichtje, snel antwoord terug, nette prijs, net inruilbod en de dag erna een stuk Nederland ingereden om alles rond te maken. Ik wil toch even zeggen dat ik geweldig geholpen ben door Jeroen en hij me super goed en eerlijk heeft geadviseerd, bedankt!

Hierbij mijn nieuwe Breitling, waar ik hopelijk niet te snel op ben uitgekeken:

51 likes

Geen reden is ook een reden :rofl: Gefeliciteerd met dit mooie horloge .

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

Gefeliciteerd met deze mooie B :+1:

Mooi! Vooral in combinatie met de rubberen band met vouwsluiting :+1:

Veel plezier met deze mooie SuperOcean :+1:

1 like

Dikke Breitling mien jong :sunglasses: :+1:

Pracht klok, veel draagplezier. :+1:

Mooi hoor! Heb zelf nog getwijfeld om je ex-Colt te kopen, maar uiteindelijk bij een huidig model Superocean uitgekomen. Geniet ervan, maar dat moet met deze alleskunnen wel lukken. :wink:

Oef, heerlijk machtige sluiting lijkt me dat.

Mooie klok! Gefeliciteerd met de aankoop

Prachtig horloge.
Gefeliciteerd !

Ik hou ervan! Prachtige nieuwe aanwinst!

Jij ook met je nieuwe aanwinst!

1 like

Dank u! :slight_smile:

De mijne net vandaag binnen gekomen, gewoon een hele mooie horloge, nog mooier als op de foto’s .

Veel plezier ermee

1 like

Mooie aanwinst!

5 likes