Wow, supergaaf. En ook je aankoop story😍
Proficiat, mooi horloge en best een mooie kleur!!
Wat een gave aanwinst! Enjoy
Welkom bij de club van SuperOceans!
Gefeliciteerd, mooie uitvoering.
Hoe zit die natoband? Die verkopen ze ook los namelijk, maar is het de moeite?
Dankje.
De natoband vind ik erg prettig zitten.
Wel heb ik de natoband anders gemonteerd. Dit heb ik ook bij de NY-040 zo gedaan.
Wat lastig uit te leggen maar toch en poging. De extra band die normaalgesproken onder het horloge door gaat sla ik onderlangs. Zo heb ik de dubbele lag onder zitten in plaats van onder het horloge. Als de dubbele band onder het horloge zit schuift het horloge hinderlijk heen en weer over de pols.
Is het een beetje te begrijpen of zal ik een fotootje maken?
Ik snap wat je bedoeld. Vind ik geen fijne manier van dragen. Het ijzerwerk zit dan zo opgepropt en teveel onder de pols. Ik was wel eens aan het kijken naar deze: https://www.breitling.com/nl-en/straps/fabric/130W.A/ voor mijn oude SuperOcean.
Het ijzerwerk valt bij mij wel mee. De keeper die aan de onderzijde van het horloge zit staat maar een goede centimeter lager als wanneer de losse flap bovenlangs de pols gaat.
Wellicht als je een grotere pols hebt dat het dan anders zit?
Best aardig verdeeld over de breedte.
Het is wel een wat flexibeler band. Dat is bij de sluiting goed te zien.
Mooie kleurstelling. Veel draagplezier!
Mooie duiker van breitling .is er nog een rubber strap mogelijk(groen) bij de outerknown?
Heel mooi
Heel vet. Mooie kleurencombinatie ook. Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Een rubber strap heb ik nog niet gezien.
Dit lijkt me nog wel een mooie optie voor als het nato-weer voorbij is.
Heel mooi horloge, veel draagplezier toegewenst. Ik denk dat de green military er erg mooi bij zal staan. Eventueel een groenige sailcloth band zou het ook goed doen. Gewoon zoeken en proberen.
Gefeliciteerd met je Superocean en dan ook nog eens in de kleur die je wilde hebben, wens je veel draagplezier met deze knaller
Heel gaaf, gefeliciteerd!
Heel mooi.
Geniet ervan!
Mooie kleur heur! Geniet ervan.
Kende dit model niet, very nice indeed. Enjoy