Al een tijdje was ik op zoek naar een mooie Superocean.
In Roermond bij de outlet heb ik de verschillende maten geprobeerd. Duidelijk was dat voor mij 44mm de ideale maat is, die was er enkel in het blauw. Net de kleur waar ik niet veel mee heb.
Over de kleur was ik dus nog aan het twijfelen. Oranje, geel en wit vond ik allemaal erg mooi. Tot de medewerker van de outlet mij zijn Outerknown liet zien. Wat een toffe groene kleur is dat! Helaas verwachten ze niet dat deze in de outlet binnen zou komen.
De groene kleur bleef door mijn hoofd spoken dus via google verder gekeken naar de Outerknown. Het bleek dat Schaap/Citroen deze op voorraad had. Contactformulier ingevuld waarop ik terug gebeld werd. In eerste instantie wilden ze geen prijs geven maar omdat ik 4 uur autorijden niet zag zitten om er dan in de winkel achter te komen dat we er met de prijs niet uit zouden komen heb ik toch een mooi aanbod gekregen.
Zaterdagochtend om 10:00 stond ik bij S/C in Utrecht voor de deur. Netjes geholpen door Sylvester, beetje over horloges babbelen en een half uur later liep ik met mijn eerste Breitling om de winkel uit. Een mooie start van een zonnig weekend!