NA: Breitling Top Time Deus LE

Voor het lezen, kan een wat lange NA worden. Is het teveel dan gewoon direct naar de foto’s.

Oké het merk Breitling: meer dan een half jaar geleden wilde ik de Breitling Aviator 8 day date kopen. Dus naar de AD voor de Breitling, verkoper liep toen echt te klooien om deze netjes op dag en datum te zetten. Uiteindelijk lukte het hem, dus om de pols en naar huis. Eenmaal thuis vertrouwde ik het toch niet en wilde zien of om 00.00 uur de dag netjes naar de volgende dag zou gaan. Niet dus, sloeg een dag over. Volgende dag gelijk terug naar AD, kon een andere krijgen maar had het toen echt gehad met Breitling op dat moment. Dus geld terug, nu weet ik best dat Breitling goed is dus liet het een tijd bezinken. Paar maanden later aan AD aangegeven dat ik best nog wel voor een Breitling wilde gaan maar dat moest dan wel een “aparte” LE zijn. Die hadden ze dus niet. Tot 2 weken geleden ik een mail en een telefoon kreeg, we hebben er 1 voor te pakken gekregen een Breitling Top Time Deus die gelimiteerd is op 1500 stuks en daarna ook niet meer gemaakt zou worden, die willen wij wel vasthouden voor jou. Foto’s werden opgestuurd en deze pakte mij direct, totaal anders dan al mijn andere horloges.

Afgelopen zaterdag met mijn schoondochter naar de AD om voor haar een Longines te kopen en gelijk de Breitling om de pols bekijken. Wat is die mooi, inpakken en wegwezen. Wat ben ik blij met deze Breitling, mooi in de afwerking en dan die wijzerplaat. Genoeg gelu… nu dan maar de foto’s, benieuwt wat jullie ervan vinden :smiley:

![case-back-gepikt-van-het-net|500x500]
(upload://3bKklPRtuORlwadkXpv8E4AuiCn.jpeg)

Als extraatje een Breitling speldje:

P.S heb mijn best gedaan om mooie foto’s te maken, zit nog te wachten op de clinic hoe te fotograveren :wink:

108 likes

Erg mooi zo, vooral de kleurstelling is smaakvol gedaan wat mij betreft!

Daar ga je vast een top time mee beleven… /zucht :sweat_smile:

3 likes

Prachtig!!!

1 like

Schitterend! Hele mooie Breitling :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Mooie aanwinst!!

1 like

Prachtige limited !! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Meuj!

1 like

Heel toffe uitvoering :ok_hand:

1 like

Hele mooie Breitling,je pantoffels mogen er ook wezen :wink:

2 likes

Fotograferen, dat helpt al…mooie frisse Breitling dit👍

1 like

‘In Benzine schuilt de waarheid’.

Dit is geen horloge voor Tesla coureurs

:joy: :joy:

2 likes

Geweldige looks deze Breitling! Veel plezier ermee. :heart_eyes:

1 like

Erg mooi geniet ervan!

1 like

Mooiste Breitling van het moment! Geniet ervan en draag hem in gezondheid

1 like

Ik zou gewoon gaan voor het fotograferen

3 likes

Ga ik zeker voor in afwachting van de clinic, sorry als ik soms iets fout schrijf “dyslexie” maar doe mijn best :smiley:

1 like

Schitterend Ferry, veel draagplezier!

2 likes

Mooi hoor! Vind die Top Times super en deze uitvoering is extra gaaf :slight_smile:

2 likes

Proficiat Fred! Schitterende Breitling. Erg smaakvol. :ok_hand: Ik denk dat je hiermee zelfs niet-Breitling liefhebbers mee over de streep zou trekken.

Hierom moest ik wel lachen. :sweat_smile:

1 like

Oeps vergeten te plaatsen, bij deze de case back die ik gepikt heb. Laat de sticker er bij mij nog even op zitten.

6 likes