NA: Breuk met het verleden; de verzameling op zijn kop!

Haha, dankjewel!

tja, hij past me gewoon niet. echt een maatje te groot. normaal is 40mm prima maar hij draagt knettergroot door die geïntegreerde band en kastvorm. de eerste schakel buigt eigenlijk niet mee, en als je die meerekent zit je op een L2L van over de 50mm. dat is voor mij gewoon te veel.

hm. zie ik niet zo. vind hem wel echt heel gaaf, hoewel de band niet spectaculair is. maar goed, hij is nergens te vinden, dus wellicht is het een theoretisch probleem :laughing:

een eventueel alternatief zou wel de green Dail versie van de meister chronometer zijn: daar krijg ik het stiekem toch ook wel warm van:

2 likes

dankjewel!

toen ik mijn eerste luxe horloge kocht gingen verstandige keuzes al overboord. Weloverwogen keuzes zie ik alleen nog maar in de achteruitkijkspiegel :rofl:

2 likes

Oei, daar ga je al weer :grin:

1 like

Dankjewel, much appreciated!

ach, het was tijd voor een reset. uiteindelijk is het gewoon een leuke bezigheid:) Mijn smaak was zo veranderd dat ik even een streep wilde trekken door alles en van scratch beginnen. Maar deze keer wel met één alleskunner en dan wat bijzondere horloges eromheen.

2 likes

:joy::rofl::joy::rofl:

1 like

Prachtig horloge! Geniet er van!

1 like