NA: Brumontagne representor

Via de veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrie is deze Brumontagne representor (aangeboden door Chloropyl) in mijn bezit gekomen, dus een nieuwe aanwinst :smiley:. Een mooi Nederlands product uit Delft.
Leuke aanvulling in de collectie, mooie scherpe 6 hoekige kast met leuke blauwe accenten op de kast, bezel en kroon en hoe mooi is de blauw/paarse dial (sunburst). Ik ben er blij mee :smiley:.

Nog wat specs van dit horloge:

Automaat met een NH35 uurwerk
no-date
6 hoekige kast 42mm van 316L staal
dikte 11 mm
saffierglas
wijzerplaat blauw/paars (sunburst)
opgelegde indices, wijzers zilverkleurig met lume op de wijzers
10 ATM
Band 316L massief staal met vlindersluiting

Ach bij velen op het HF wel bekend deze specs :wink:

Tijd voor wat foto’s: geprobeerd ook de blauwe accenten op de foto’s vast te leggen.

37 likes

Proficiat, leuke NA.

Held.

1 like

Welkom bij de Brum familie Fred.
Mooi exemplaar heb je. :+1:
Ik heb er zelfs 2 waar ik binnenkort afscheid van gaat nemen. :joy:

2 likes

Mooie NA en voor het goede doel! Top!

2 likes

Gefeliciteerd Ferry! Mooie aanwinst.

Nu die verdomde badge nog

2 likes

Mooie nieuwe aanwinst, lekker.
Maar de link met Delft snap ik even niet, Pascal lijkt mij eerder Friesland.

3 likes

Mooie aanwinst weer Ferry :+1:t2: gefeliciteerd!

2 likes

Mooi, he? Ik draag de mijne vandaag ook

2 likes

je gaat lekker,
alweer een mooie aanwinst, :+1:
draag hem met plezier

2 likes

Haha Simon, kreeg gisteren nog 3 pb’s binnen van HF leden dat ik vandaag naar TL-2 zou gaan. Niet dus, ach misschien telt het programma van het HF wel anders :rofl:.

Klopt, moet Rotum zijn. Foutje van de regie :wink:

1 like

Nog steeds niet ? Jammer man , gewoon volhouden maar Ferry :v:t2:

1 like

Ik dacht dat ie uit China kwam. En de bedenker uit Steenwijk.

2 likes

Haha laat Pascal van @Brunmontagne het maar niet horen :grin:

1 like

:clap::clap::clap:

2 likes

Zullen we een petitie starten? :up::arrow_up:

1 like

Eén of twee jaar eerder was er een HFLE uit Delft

1 like

Haha mag gerust hoor. @SwedishChef heeft gelijk zelfs! Al woon ik inderdaad al wat jaartjes in Rottum :slight_smile:.

1 like

Denk niet dat het gewaardeerd wordt door de beheerder en de modorators, maar fijn dat er leden zijn die meedenken. Laten we het gewoon aan de beheerder of het programma laten, lijkt mij verstandiger :+1:

1 like

Welkom bij de club Fred! Leuk om te lezen ook dat je blij bent met de nieuwe aanwinst! :slight_smile:
Bijzondere manier om op deze manier aan de Representor te zijn gekomen, maakt het misschien nog wel mooier zelfs!

Heel veel plezier gewenst met de Representor!

2 likes

Moet zeggen dat je een mooi horloge hebt gemaakt, vooral ook hoe je die blauwe accenten verwerkt hebt in het horloge en niet te vergeten hoe je de kast gemaakt hebt :+1:. Nu nog een leer bandje zien te scoren voor de zomermaanden. En natuurlijk een leuk Nederlands product met een Japans tintje :smiley: :ok_hand:

1 like