Via de veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrie is deze Brumontagne representor (aangeboden door Chloropyl) in mijn bezit gekomen, dus een nieuwe aanwinst . Een mooi Nederlands product uit Delft.
Leuke aanvulling in de collectie, mooie scherpe 6 hoekige kast met leuke blauwe accenten op de kast, bezel en kroon en hoe mooi is de blauw/paarse dial (sunburst). Ik ben er blij mee .
Nog wat specs van dit horloge:
Automaat met een NH35 uurwerk
no-date
6 hoekige kast 42mm van 316L staal
dikte 11 mm
saffierglas
wijzerplaat blauw/paars (sunburst)
opgelegde indices, wijzers zilverkleurig met lume op de wijzers
10 ATM
Band 316L massief staal met vlindersluiting
Ach bij velen op het HF wel bekend deze specs
Tijd voor wat foto’s: geprobeerd ook de blauwe accenten op de foto’s vast te leggen.
Haha Simon, kreeg gisteren nog 3 pb’s binnen van HF leden dat ik vandaag naar TL-2 zou gaan. Niet dus, ach misschien telt het programma van het HF wel anders .
Denk niet dat het gewaardeerd wordt door de beheerder en de modorators, maar fijn dat er leden zijn die meedenken. Laten we het gewoon aan de beheerder of het programma laten, lijkt mij verstandiger
Welkom bij de club Fred! Leuk om te lezen ook dat je blij bent met de nieuwe aanwinst!
Bijzondere manier om op deze manier aan de Representor te zijn gekomen, maakt het misschien nog wel mooier zelfs!
Moet zeggen dat je een mooi horloge hebt gemaakt, vooral ook hoe je die blauwe accenten verwerkt hebt in het horloge en niet te vergeten hoe je de kast gemaakt hebt . Nu nog een leer bandje zien te scoren voor de zomermaanden. En natuurlijk een leuk Nederlands product met een Japans tintje