Mooie ! Veel plezier ermee
Oeps ik zie dit leuke topic nu pas! @PetraO heel erg bedankt voor je enthousiasme (zowel hier als in het andere topic ). Verder ook leuk om zoveel positieve reacties hier te zien, dank allen!
Heeeeeel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst @PetraO! Ook leuk om een vrouwelijk medelid hier op het forum te zien met een Brunmontagne .
Misschien zijn hier al meer vrouwen met een Brunmontagne. De 40 mm past heel goed bij de niet al te fragiele vrouwenpols. Lekker stoer.
Ik heb het verlaal achter de totstandkoming van dit merk gelezen: wat een heerlijke eigenzinnigheid. Iets bedenken en er dan, min of meer een markt voor vinden. Daarvoor heb je moed nodig. En optimisme.
Natuurlijk heb ik de Brunmontagne de hele dag gedragen en bewonderd. Die prachtige wijzerplaat met sunburst, de eenvoud van het ontwerp terwijl er toch heel veel is om naar te kijken, het draagcomfort…De stippen op de bezel horen er echt bij, vind ik. De fiffer heb ik met de gladde bezel gedragen en toen dacht ik dat er iets meer contrast moest zijn. Precies die stippen maken het af, wat dat betreft.
Ik ga de ontwikkeling van Brunmontagne in de gaten houden. Niet dat ik nog meer horloges nodig heb, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dat mij kennelijk niet van het kopen weerhoudt.
Fraaie aanwinst, enjoy!
Leuk om dat terug te lezen! Ik benoem het wel vaker, maar het is nog leuker om dat terug te horen van een dame die hem zelf ook draagt!
Bij nader inzien besef ik me dat ook wel eens, in de eerste fase eigenlijk niet haha. Bedankt voor het compliment!
Wederom erg leuk om te lezen! Ik ben het helemaal met je eens. Al neig ik er wel naar om in de nabije toekomst ook een clean bezel uit te brengen voor de liefhebbers daar van. Ik geniet iig nog dadelijks van het Brunmontagne avontuur en berichten als dit versterken dat gevoel alleen maar.
Gefeliciteerd Petra, mooie NA. En je enthousiasme straalt er van af, leuk om te lezen