Het is pas vier weken geleden dat ik de fiffer-brunmontagne weer op pad moest sturen, maar ik miste hem. Ik vond hem namelijk zo mooi! Tja, wat moet ik er meer over zeggen? In de rubriek Representator for a week is er alles over te vinden. In ieder geval ben ik heel blij dat ik hem nu heb.
Gefeliciteerd Petra, leuke NA. Jij blijft lekker bezig
Gefeliciteerd, fijn dat deze mag blijven
Een mooie aanwinst
Proficiat ermee Petra.
Ik heb zelfs 2 in groen en blauw.
Mooie aanwinst
Ja, vind ik ook!
Gefeliciteerd
Kan ik me voorstellen. Ze zijn mooi.
Nice! Eindelijk je eigen Brunmontagne. Veel plezier ermee hoor.
Gefeliciteerd Petra met je Brunmontagne, mooie wijzerplaat en hij staat je echt heel mooi met die leren band. Natuurlijk wens ik je heel veel draagplezier met dit mooie horloge
.
Dank je, Ferry. Die band is rubber. Zit heerlijk. Ik heb op meer horloges rubberen banden gezet.
Ach Petra, je weet het he ouwe knar en een beetje kippig . Weet dar rubber lekker zit, maar ik wissel gewoon van horloge. De ene keer op rubber, dan weer op staal of leer. Ben nogal ongeduldig met het wisselen van band, maar daar is de baas weer goed in
Veel draagplezier!!!
Super comfortabel hé dat Brunmontagne rubber!
Ik ben fan in ieder geval. Heb bij mijn beide Brun’s de stalen band nog nieuw in de verpakking zitten!
Ja, mooi en comfortabel bandje. Heb jij die stalen erbij besteld? Dacht dat je een keuze moest maken.
Over de bandjes:Nog even op de Brunmontagnesite gekeken: de bandjes kun je los bestellen.
Met die metalen bandjes heb ik altijd problemen: die zitten te vast of te los. En het verstellen gaat best lastig. Anders dan met Mesh; die zijn wel handig.
Voor de Brunmontagne hou ik het bij rubber.
Idd, ik heb zowel bij de (originele) Representor als bij de HFLE2021 de stalen band (als extra) besteld.
Had van tevoren niet durven bedenken dat 't rubber me zo goed zou bevallen!
Merk trouwens nu bij het (nog maar 1 dag) dragen van de Brunmontagne fiffer dat het staal, zeker icm de vouwsluiting erg comfortabel draagt. Daarover in het bertreffend topic meer deze week
Is het echt natuur rubber?
Dat weet ik niet, maar ik vermoed van niet.