NA Brunmontagne/grünmontagne

De titel zegt het al, mijn NA: de Groene Brunmontagne representor.

Heb er een tijdje op gewacht, langer dan gedacht vanwege Corona, maar het wachten werd dik beloond!!

Heb nu gedurende een aantal maanden met regelmaat contact met Pascal nadat ik zijn horloges op het forum hier voorbij had zien komen. Heb het merk hier op HF ontdekt en in mijn enthousiasme mijn collega (tevens lichtelijk horlogegek) gewezen op dit merk. Dit was nog even een dingetje want hij was meteen verkocht, en ik wilde niet hetzelfde horloge als hem bestellen… Ik heb met pijn in het hart de eer aan hem gelaten. Bij het bestellen bleek ook nog eens dat hij de laatste staal/blauwe Representor die op voorraad was te pakken had. Weg twijfel of ik er toch stiekem ook eentje zou bestellen.

Natuurlijk was ik destijds ook erg benieuwd naar het horloge toen hij binnen kwam en ik moet zeggen dat we beide echt onder de indruk waren van het horloge! In de tussentijd praatte Pascal mij bij over de plannen voor de Groene Representor en heb ik vrij snel de knoop doorgehakt en bedacht dat ik er zeker ook 1 voor mijzelf wou hebben. Gelukkig kreeg ik de mogelijkheid om nummer 50/50 te reserveren en dat heb ik dan ook gelijk gedaan. Nu na maanden wachten heb ik deze week mijn eigen Representor binnen gekregen en Ik was wederom echt onder de indruk, gelukkig maar aangezien ik de blauwe had laten schieten.

Ik was wederom onder de indruk van de kwaliteit die je krijgt voor deze kwaliteit, om over de uitstraling voor diezelfde euro’s nog maar te zwijgen. En groen……. Dat was lastig inschatten vanaf de plaatjes, maar ik denk dat hij met deze spot on zit!!!

Ik ben heel benieuwd waar Brunmontagne met een paar jaar zal staan! Leuk om te volgen zo’n jong Nederlands merk.

Ten opzichte van mijn horloges en wat ik tot nu toe heb mogen zien en bepotelen heeft dit horloge heeft in mijn ogen zeker een heel hoge prijs/kwaliteit verhouding! Ik ga de voortgang met veel plezier volgen en ben er van overtuigd dat Pascal op deze manier door moet gaan! Ik ben ook erg benieuwd naar de vervolgstappen, mede omdat Pascal daar ook erg open en eerlijk over is, toch erg leuk om zo mee te kunnen kijken in zijn “keuken” Het is echt een erg toegankelijk vent en vooral iemand waarbij je merkt dat hij met veel plezier doet!

Pictures or it did not happen:

!

20 likes

Gaaf ziet er goed uit wij hebben hier ook twee @Brunmontagne s. En zijn er nog steeds blij mee. Mijn vrouw draagt die van haar dagelijks en hij ziet er nog steeds als nieuw uit​:+1::+1::+1:. De groene is zeker gaaf.

2 likes

Heerlijk bericht om te lezen @Ruben79!
Bedankt voor je vertrouwen en nu officieel, welkom bij de club van Representors! :slight_smile:

@bas174 Wat top om te horen! Je was er destijds vroeg bij natuurlijk :wink:
Leuk dat de horloges nog regelmatig om de pols mogen!

1 like

Veel draagplezier :smile:

1 like

Mooi horloge :+1: veel draagplezier.

2 likes

Heb je een blauwe en een groene?

1 like

Lekker hoor die groene. Veel plezier ermee!

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Erg leuk om te lezen hoe je deze hebt weten te bemachtigen.

2 likes

Vertmontagne dan, groen is vert is het Frans :wink:

Verder een leuk horloge, niets voor mij maar ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent! :+1:

2 likes

Nice… geniet ervan.
Moet lukken met dit prachtstuk

2 likes

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

2 likes

Geniet er van :v:

2 likes

Thanx Gents!!

Wij hebben de blauw staal en de zwart zwart 2x nummer 15​:+1::+1:

2 likes

Gefeliciteerd :+1::ok_hand: