Jawel, hier is die dan mijn 4e Brunmontagne representor Epilogue.
Echt een mooi horloge wat groter oogt dan de andere representors, dit komt door de mooie zwarte PVD coating.
Van dit model zijn er 100 stuks gemaakt en dit is nummer 52.
Heb er gewoon mijn eigen bevindingen over geschreven, dus niet gepikt van de site van Pascal.
De Epilogue is een populair en goed beoordeelde keuze onder horlogeliefhebbers vanwege zijn stijlvolle ontwerp en hoogwaardige afwerking.
Het is een automatisch horloge met een slanke behuizing en een minimalistische wijzerplaat - perfect voor wie op zoek is naar een tijdloos en elegante timepiece.
De Epilogue is zo mooi vorm gegeven met zijn 40 mm en de o zo mooie grijs/zwarte wijzerplaat met reliëf.
De prachtige details op de wijzerplaat en de wijzers geven de Epilogue een elegante uitstraling, terwijl de robuuste 40 mm kast ervoor zorgt dat het horloge ook functioneel is. De combinatie van klassiek en modern design maakt dit horloge een tijdloze toevoeging aan elke horlogecollectie.
Ook de mooie accenten op de kast en de wijzers geven dit model echt een smoel waardoor het een echte blikvanger is op elke pols.
De contrastkleuren en mooie afwerkingen maken dit horloge tot een uniek en stijlvol sieraad dat past bij verschillende kledingstijlen en smaken. Of je nu van klassiek of sportief houdt, dit horloge zal zeker in het oog springen en een warm welkom bieden aan je outfit en accessoires.
Kortom een geweldig horloge dat opvalt en een echt Nederlands design is.
Het reliëf op de wijzerplaat kan ervoor zorgen dat bij verschillend lichtinval de wijzerplaat er anders uitziet, bijvoorbeeld door schaduwen en highlights. Dit kan het horloge een heel ander uiterlijk geven en zorgt voor een interessant en dynamisch effect. Het is daarom zeker de moeite waard om hier bij de keuze van een horloge op te letten en dit mee te nemen in de overweging.
Ben ik er blij mee, ja natuurlijk . Benieuwd wat jullie van deze Brunmontagne vinden.
Natuurlijk ook nog wat specs van dit horloge:
Kast en stalen band: RVS 316L met extra PVD coating
Kast 40 mm
dikte 11,4 mm
10 ATM
saffier glas
Dial zwart/grijs met reliëf
Automaat met een Seiko NH35a uurwerk
extra pakking voor bezel
Gangreserve 40 uur
Bandbreedte tappered van 20 mm naar 18 mm
Extra Canvasband zit erbij en een rubberen band is onderweg.
Nu dan nog wat foto’s, bij 1 foto heb ik uv licht gebruikt om het reliëf van de wijzerplaat mooi in beeld te brengen.
P.s foto’s zijn gemaakt door mijn vrouw, zelf maak ik er altijd een zooitje van