Allereerst even een klein stukje over het verkoopproces.
zelden een aankoop meegemaakt waar de eigenaar zo snel/netjes/vriendelijk reageert als bij @Brunmontagne
Tot aan de avond voor verzending een foto op de app van het horloge met daarbij de leuke melding dat hij kosteloos de cleane bezel bijvoegd zodat ik wat kan afwisselen.
Over dit proces alleen maar complimenten.
Na het berichtje van PostNL snel opgehaald en thuis het goed verpakte pakketje uitgepakt.
Eerste indruk wat een gave kast en kleur dial wat dat betreft al geslaagd.
Daarna even snel de band op maat en omslingeren
Dat was toch wel een teleurstelling, de op het oog heel mooi afgewerkte gebrushte metalen band valt totaal niet mooi om mijn niet te dikke (ca16 cm) polsen. De endlinks zijn hier te hoekig/dik ik weet niet exact hoe en wat ,maar hier mag in de toekomst nog best wel wat verbeterd worden i.m.o.
Dan maar even een 20mm rubber band van mijn Galo erbij pakken. Dat ziet er een stuk beter uit👍
Helaas heeft deze band haakse uiteinden waardoor hij niet perfect aansluit maar ben er wel van overtuigd dat met de juiste band dit supermooi staat.
Dan de dial, heb lang getwijfeld tussen sunburst of de gestraalde matte grijze plaat.
Uiteindelijk die laatste gekozen en daar zeker geen spijt van.
Wat een mooi geheel samen met de zwarte details op de kast.
Ik denk dat ik de door Pascal meegeleverde bezel zonder de stippen maar weinig ga gebruiken want ik vind dit echt wel bij de look van het horloge horen.
Dus al met al,
Super mooi horloge met helaas de verkeerde stalen band voor mij.
Ik ben wel al na een paar uurtjes het horloge om te hebben fan van de kast en ja ik weet dat de meningen hierover verschillen maar ik vind de gekleurde details op de kast en bezel echt een mooi totaalplaatje opleveren.
Nu op zoek naar een mooie zwarte passende band( tot die tijd past die van de Galo even prima)
Tips voor een mooie zwarte rubber band altijd welkom.
Dus Pascal, je hebt er in het zuiden des lands een Representor bij!
Mocht er nog iemand graag de 22mm stalen band met vlindersluiting willen overnemen, deze ga ik niet gebruiken en mag voor een schappelijke prijs door.
Van harte met je aanwinst. Vooral de kleurencombi van grijs met de rode wijzer is erg mooi
Wat betreft rubber: Hirsch Pure is de beste band, kost wat maar dan heb je echt kwaliteit.
Overigens lijkt een mooie leren band mij ook erg mooi op dit horloge
Wat een ontzettend leuk bericht, heel erg bedankt daar voor! Zoals altijd maakt me dit weer erg trots om te mogen horen. Mooi dat het horloge positief is ontvangen!
Goed dat je kritisch bent op de band, dat blijft een do or die. Bij veel mensen past hij erg goed maar soms valt hij gewoon niet lekker. Iets waar ik in de toekomst zeker mee aan de slag ga. Bij de nieuwe Connector banden hebben we dat sowieso al opgelost dus al doende leer ik nog steeds bij! Ik ga met je meedenken voor een passende band!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en welkom als Representor natuurlijk!
Haha thanks! Dat waardeer ik zeker! Mooi om te lezen dat mijn aanpak positief opvalt!
Zeker, dat komt helemaal goed!
Jaa eens! Ik had deze ooit al eens als prototype laten maken, paar jaar geleden. Elke keer kon deze rekenen op positieve reacties en ik vind hem zelf misschien wel het mooiste totaalplaatje van een Representor. Leuk dat jij er nu ook enthousiast mee rond kunt lopen!