NA: Brunmontagne Representor

Net zoals een aantal andere forumleden heb ik deze week de Brunmontagne Representor gekocht.
Dit Nederlandse merk is opgezet door Pascal Bruinenberg @Brunmontagne .
Zelf had ik er nog niet veel van gehoord tot deze week en na het zien van wat afbeeldingen was ik om.

Zojuist geleverd en direct om.

De bijgeleverde blauwe band is schitterend met de bedrijfsnaam mooi gegraveerd in de sluiting, helaas te lang voor mijn 16,5 pols vandaar dat ik hem op een blauwe Caouchouc band draag.

De afwerking en de details zijn echt super netjes.
Van de 50 exemplaren heb ik nummer 28 mogen ontvangen, leuk detail dat dit in de caseback gegraveerd staat.
Op de rotor staat de bedrijfsnaam gegraveerd en het logo staat ook op de kroon.

Met zijn diameter van 42mm en lug to lug van 47 mm valt hij absoluut niet groot op mijn kleine pols, iets waar ik altijd wel een beetje huiverig voor ben.

Job well done door Pascal :+1:

Genoeg gelul, nu de foto’s:









23 likes

Gaaf hoor. Ik moet helaas nog een dagje wachten op de mijne. Wist niet dat er een oplage op de caseback stond gegraveerd, dat is wel cool. Ben benieuwd welk nummer ik krijg.

3 likes

Heel mooi!

Gr. Marc

2 likes

Leuk horloge! :smiley:

2 likes

In elk geval niet nummer 15 want die heeft mevrouw @bas174 al :smile:

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe Brunmontagne, ziet er prachtig uit en…”Dutch Made”, dat is extra fraai natuurlijk! Veel plezier er mee gewenst.

2 likes

Thanks, inderdaad extra leuk om een horloge van Nederlandse bodem te hebben en nog van een forumlid ook.:+1:

2 likes

Wat een leuk stuk om te lezen en wat een mooie woorden! Bedankt André! Gefeliciteerd met je aanwinst en welkom bij de club van Representors :innocent::grin:.

Dat van de lengte van die band is natuurlijk gewoon een smoesje om jouw prachtige band aan de Representor te zitten he :face_with_hand_over_mouth::wink:. Staat hem echt geweldig! Je brengt me op ideeën haha!

2 likes

Ik laat je lekker tot morgen in spanning :wink:

1 like

Thanks, graag gedaan.

1 like

Zo die band staat ook heel vet​:+1::+1:. Ik heb de mijne nu nonstop om. En echt top heel blij mee. Hoop dat jij er ook zoveel plezier van zal hebben.

3 likes

Heel gaaf! Mooie band erbij ook!

Ik verwacht die van mij morgen… zin in :grin:

2 likes

Vind het een hartstikke leuk ding voor het geld. :+1:

Veel plezier ermee!

2 likes

Leuk horloge!
Ook leuk voor een mogelijke HFLE.
@Brunmontagne?

3 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Veel plezier met deze bijzondere tijdwaarnemer!!
Mooie band ook.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik heb hem al weer af, late dienst in het café, maar even wat anders om de pols :smile:

2 likes

Verrassend mooi.

2 likes

Gefeliciteerd! In de zomer gaat ie ook knallen denk ik!

2 likes

Haha de suggestie is idd al een paar keer voorbij gekomen. Denk dat 2020 iets te vroeg komt :wink:… Maar wie weet!