NA: Brunmontagne representor

Vandaag binnengekomen, de Brunmontagne representor HFLE 2021 overgenomen van @GeorgeJ. Op dit moment mijn 3e en de 4e Brunmontagne Épilogue komt binnenkort binnen. Deze gelijk even om de pols natuurlijk.

We blijven eerlijk, foto’s gepikt van George, maakt mooiere foto’s dan ik :innocent:. Wel eerst netjes gevraagd natuurlijk.

24 likes

Tof horloge! Moet heel eerlijk bekennen dat ik dit horloge niet kende :flushed:

1 like

Dan heb je wat gemist, zit heel comfortabel om de pols en is een echte banden slet. Kijk eens op de site Brunmontagne.com of Brunmontagne.nl dan zie je wat andere modellen. En geloof mij, loopt zeer netjes :+1:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik geloof je, zat op de website te neuzen, en dat ziet er idd goed uit. Seiko uurwerkje, ook niets mis mee. Daarnaast ook wat vriendelijker voor de portemonnee (in vergelijking met veel andere horloges).

Weer wat geleerd vandaag!

1 like

Gefeliciteerd met je zoveelste NA Ferry :partying_face:
Waar ga je morgen mee komen? Ben benieuwd

2 likes

rustag an, legge nog 2 nieuwe op mèn buro en un derde komp d’ran.
Neim eive de tèd, wogt andâhs teveil :wink: :rofl:

2 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Congrats ermee Fred. Zo te zien heb flink de Brums virus te pakken.
Veel draagplezier ermee. :+1:

1 like

Prachtige Brunmontagne!

1 like

Mooi Fred.
Je hebt nu best wat horloges hè, die longines Zulu time draag je vast niet meer?

1 like

Heb wel een paar horloges ja :wink:. Maar die Longines ligt nu al een tijdje bij Longines, als het goed is 1/2 april weer terug en dan gaat die echt wel weer om de pols :grin:

Wat was er ?

1 like

Oke, datum overslag gebeurde tussen 00.20 en 01.20 volgens mijn AD de marge die Longines hanteert bij de Zulu time. Was ik het dus totaal niet mee eens, mail naar Longines. Lange tijd geen antwoord, maar uiteindelijk toch terug naar Longines en proberen de datum overslag rond 00.00 uur te krijgen. Hoorde van anderen op het HF dat ze hetzelfde probleem hebben. Als ik hem goed terug krijg, schept dat een precedent voor alle anderen toch. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt, gewoon een goed uurwerk voor die prijs. Of niet soms?

2 likes

Gefeliciteerd met de aanschaf. Geweldig horloge, mooie dial, zit lekker.

1 like

Mooie NA Ferry! Veel plezier ermee!

1 like

Heeft niets met je uurwerk te maken maar met hoe snel en nauwkeurig ze de wijzers hebben gemonteerd. Tis wel om te janken, een beetje horlogemaker doet snel echt netjes.

2 likes

Precies en dan moeten ze niet met een lulverhaal komen als “dat is de marge die we hanteren”. :grimacing:

Toch is dat precies wat het is. Het boeit ze gewoon niets terwijl het met 3 minuten extra werk wel netjes zou gebeuren.

1 like