Na brunmontagne

Ik werk in Apeldoorn en dinsdag tijdens de lunch afgesproken met Pascal om de horloge in ontvangst te nemen. We hebben even lekker gekletst over horloges en over de geschiedenis van brunmontagne heb ik de andere kleuren van de horloges mogen bekijken. Natuurlijk was het belangrijkste tijdens de afspraak het krijgen van mijn eigen versie. Ik heb zelf gekozen voor de blauwe op leer, tzt ga ik waarschijnlijk ook de rubberen band bestellen. Ik heb het horloge nu een aantal dagen gedragen en ik vind het erg mooi. 1 klein puntje is dat sommige van de blauwe stipjes niet perfect rond zijn maar dat vind ik niet zo heel erg. Hieronder een paar fotos, helaas niet zo mooi als ander hf leden hebben gemaakt.

13 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Veel plezier ermee.

Niet perfect rond? Heb ik nog niet eerder gehoord, heb je soms een detail hiervan, of overleg even met Pascal, dan lost hij zeker op voor je.

1 like

Misschien dat het gezichts bedrog is maar de bovenste lijkt niet helemaal rond maar zoals zei vind ik dit erg

2 likes

Proficiat.

1 like

Leuk bericht Richard! Vond het ook erg leuk om verleden week even met elkaar kennis te maken.
@Valentijn helemaal met je eens hoor, heb Richard gelijk ook even gebeld, geregeld! :slight_smile:

Nogmaals bedankt voor je enthousiasme Richard! We gaan elkaar vast en zeker nog wel een keer treffen in Apeldoorn!

2 likes

Pascal heeft net gebeld, een klein beetje verf zat aan de rand, dit kon ik simpel weghalen met een saté prikker. Dus nu is het een perfect rondje. @Brunmontagne Thanx voor de tip

2 likes

:ok_hand::grin:.

Kleine moeite Richard. Leuk je nog even gesproken te hebben!

Goed te lezen, uiteindelijk gaat het toch storen en dan beleef je er minder plezier aan en dat is jammer. Nu kun je volop genieten, fijn weekend.

1 like

zeer mooi horloge :+1:
maar (in mijn ogen althans) smeekt dit horloge om een metalen band :thinking:
dit is natuurlijk enkel maar mijn mening en het horloge doet natuurlijk niet onder voor de klasse die het uitstraalt :star_struck: :+1:
geniet ervan :smiley:

2 likes

Misschien dat de stalen band er ook nog wel komt

3 likes