NA: Bruno Sohnle Pesaro ll

Mijn meest recente NA: de Bruno Sohnle Pesaro ll. Mijn god wat een horloge! Omdat ik wat grotere polsen en handen heb is het soms moeilijk om een dresser te vinden die naar mijn gevoel niet verdwijnt op de pols. Deze is met zn 43mm perfect voor mij!

Aangezien ik verpleegkundige ben van beroep kan ik op het werk geen horloges dragen en is een quartz nu en dan wel fijn (aangezien mijn horloges soms een hele week of meer stil liggen)

Toch is het opengewerkte quartz uurwerk dat gefinished is met blauwe schroeven en guilloche detail een streling voor het oog.

Even wat foto’s geschoten bij avondlicht in bed, mea culpa :stuck_out_tongue: morgen volgen betere foto’s bij daglicht. Wat vinden jullie?

17 likes

Leuk horloge hoor! Enjoy! Een van de weinige kwartsen met zicht op het uurwerk :+1:

1 like

Mooie quartz!

1 like

Mooi man! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Goede batterij :wink:

2 likes

Mijn beste,

Wat een aparte verschijning zeg!!
Een bijna tot kunst verheven wijzerplaat!! Zeer fraai!!
Ik wens je er dan ook een vooruitstrevende tijd mee. :timer_clock:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Bijzonder design, ik vind hem heel leuk. :slightly_smiling_face:

Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aparte klok ! Ziet er toppie uit :+1: Veel plezier er mee !

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst.
Ik draag hem zelf ook graag maar vond de originele band wel een stug rotding.

1 like

Anders dan anders is altijd leuk. Mooi horloge. Zou ook goed staan op een lichtgrijze band denk ik.

1 like

Zoals beloofd: daylight pictures! Ik heb geprobeerd om z’n formaat zo goed mogelijk weer te geven, het is nogal tricky om dit horloge tot zn recht te doen komen op foto’s :smiley:

1 like