NA Bulova Accutron II Surveyor (96B213)

Na gisteren de Lunar Pilot, vandaag de witte Accutron II Surveyor binnen gekregen.
Een tijdje geleden de groene al mogen verwelkomen en met deze witte is de 262 kHZ honger voorlopig even gestild. Tenminste dat hoopt mijn portomonnee🤪 Voorlopig maar even genieten van de nieuwe aanwinsten en lekker afwisselen.

Wil ze ook alle drie eens naast een radiogestuurd uurwerk leggen en dat 1x per maand herhalen om te kijken hoe precies ze nou werkelijk blijven lopen.

Via eBay-US op de kop getikt en blijkbaar door de douane geglipt zonder verder import- en BTW kosten. Dus dat was een mazzeltje👍🏻

30 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Prachtig! Draag hem zelf ook regelmatig, is gewoon een schitterend model.

1 like

Ook een plaatje Gerben :ok_hand: Genieton!

1 like

een prachtig exemplaar :star_struck:

ha, dat doe ik ook wel eens :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit.
Fraaie kastvorm!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Ik begin ook aardig een 262 khz honger te krijgen. Dit model kende ik nog niet.

Ik zit te aasen op een Jet Star. Maar ee is een olek gereserveerd voor een Bulova met dit uurwerk.

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooie Accutron :ok_hand:

1 like

De goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien. :+1:

1 like

Mooi acutron precisie uurwerk Gerben.
Proficiat met je N.A.

1 like

Prachtig!

1 like

Rap tempo dus :grin:
Gefeliciteerd met je NA
Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd, mooi

1 like

Gefeliciteerd, en mooi mazzel dat ie de douane door geglipt is. Gebeurt dat veel?

Geen idee eigenlijk. De verzender geeft de waarde op en om wat voor soort goederen het gaat.
Op basis daarvan zou de douane het pakje kunnen vasthouden om import en BTW te heffen. Ik weet niet of dat steekproefsgewijs gaat. Of wellicht heeft de verzender wat anders opgegeven.