NA: Bulova Accutron II: Surveyor

Eergisteren binnengekomen en super blij mee: Bulova Accutron II, Surveyor (96B211)
Ik vind de techniek die er achter zit fascinerend. 16 beats per second, met het blote oog een bijna vloeiende secondewijzer. Dit is de groene variant. De originele band zat er bij, maar die vind ik niet zo mooi, dus snel een leren NATO erop.
Er zit ook nog een witte Surveyor aan te komen en ik heb daarnaast een Lunar Pilot te leen. Dus voorlopig is de 262 itch even gekrabt;-)

46 likes

Mooie :ok_hand: geniet ervan :smiley:

Proficiat met je nieuwe Bulova, heel mooi horloge en een schitterende techniek.
Veel plezier ermee!!:watch::+1:

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit.
Mooie kastvorm!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtige Bulova!
En de glijdende secondewijzer is inderdaad heerlijk om naar te kijken.
Geniet ervan en groeten van zijn neefje (96B213):

6 likes

Accutron met 262kHz uurwerk altijd tof. Gefeliciteerd! Ook één van de weinige secondewijzers met een logo die ik wel cool vind.

262kHz is mesmerizing om naar te kijken. Mooi spul. Gefeliciteerd! Fijn kleurtje ook.

Proficiat met deze mooie aanwinst ! :ok_hand:

Heel mooi ook. Eenzelfde is ergens en-route en komt binnenkort:-)

1 like

Ik ben benieuwd en kijk uit naar de NA. Ze zijn niet makkelijk te vinden en als ze ergens opduiken dan voor een stevige prijs.
Ik heb jouw 96B211 nooit eerder gezien en vind de groene plaat prachtig. De 13 heeft dan weer die prachtige blauwe secondewijzer.

Onbegrijpelijk dat Bulova met de Surveyor serie gestopt is

Mooi groen. Bijzonder. Gefeliciteerd.

Gaaf! Van harte! Ook ik heb de groene nooit gezien; ben zelf in het bezit van degene met blauwe secondewijzer
(96B213) moet hem weer eens dragen:)

1 like

Mooi hoor! :v: en groetjes van mijn Snorkel.

5 likes

Wauw, die is mooi! Gefeliciteerd!

Potverdikkie. Wist niet dat deze in het groen bestond… gaaf hoor. :+1:

Mooi, gefeliciteerd

Heel erg tof :ok_hand: geniet van je aanwinst.

Gefeliciteerd met je NA. Toffe dial kleur en een accutron is zo wie zo cool :sunglasses:

Hartstikke mooi, gefeliciteerd!

Hoop zelf ook een witte Surveyor (96B213) tegen te komen. Helaas tot nu toe nog niet gevonden.

Prachtig. Geniet ervan.