NA: Bulova Accutron Spaceview

Hahahaha :rofl:

1 like

Fijn om te horen dat ik van dienst kan zijn! Die klok op de maan dat wist ik, maar het voelt nu wel als een vergetelheid in m’n video :crazy_face:

1 like

Heel cool horloge en toffe video over de geschiedenis!
Proficiat ook met het gewichtsverlies, geen eenvoudige opgave lijkt me :slight_smile:
Fijn om horen dat je je veel fitter en actiever voelt. En des te leuker dat je nu meer verschillende horloges kan gaan dragen :smiley:

1 like

mooi horloge, veel draagplezier! Bulova blijft mij vaker positief verrassen

PS & off topic: weet iemand toevallig welk Bulova model op de grote reclameborden op de A12 thv Utrecht staat?

grt

1 like

Mooie aanwinst! Mooie video ook! Ik moest even een andere video bekijken, maar Meine gute wat ben je afgevallen. Goed bezig!
Nu je pols wat kleiner is geworden moet je je naam niet veranderen naar Normal size wrist watches? :grin:

Veel plezier met de accutron!

1 like

Een goede video die ik je niet nadoe en een gemiste kans wellicht. Maar ach zie het als de verhalen over horloges zijn eindeloos!

1 like

Sinds gisteren heb ik een boek over de Accutrons (via @EnricoTutti), en de interesse in dit soort horloges is alleen maar groter geworden.

Geweldige horloges.

En ik heb toch even door je video’s geklikt en je transformatie is noemenswaardig! Proficiat met beide.

1 like

Prachtige aanwinst en een prachtig verlies (had ik al ergens in een ander topic gelezen)!
Heel veel draagplezier gewenst

1 like

Geweldig van harte gefeliciteerd, hier een foto van de mijne…de enige echte :grinning:

2 likes

Nu nog een scherpe foto nemen, Hennie, en ik ben er helemaal akkoord mee! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Derde keer goeie keer! :rofl::wink:

1 like

14 karaat gekocht bij Gerrit uit Nijkerk paar jaar geleden. Zoek alleen nog een origineel bandje van goud voor deze accutron. Maar kan er nergens een vinden ook Gerrit heeft er geen.

1 like

Ja Gerrit is de man natuurlijk he. Ik zou niet weten waar ik anders m’n horloge naartoe zou kunnen sturen voor een service…

Ik schrok onlangs wel van z’n prijzen, toen ik van iemand hoorde wat zo’n TV Spaceview moest kosten :flushed: Maar goed, de service zit daar dan ook wel in natuurlijk en garantie allicht ook.

1 like

Geweldig horloge, goede kledingkeuze ook trouwens. Jij hebt smaak!

1 like

Thx amigo! Ik ben me stijlvoller beginnen kleden sinds de metamorfose. Vroeger kon het me aan m’n reet roesten en droeg ik altijd dezelfde polo’s van Hilfiger :rofl:

Maar ik moet toegeven; ik had vroeger ook overal warm. En nu heb ik overal kou :sweat_smile:

2 likes

Je nieuwe jij! Cool. Respect ook. Het ga je goed.

1 like

Leuke aanwinst met die inspirerende wijzerplaat :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de NA en mijlpaal! Ik was altijd van de ronde Accutron met oranje secondewijzer gecharmeerd. Dit model is heel erg fraai. Heeft deze een typeaanduiding of naam?

1 like

Edit: ik zie het voorbijkomen in je informatieve video :+1:

1 like