NA: Bulova Accutron Spaceview

Hallo allemaal!

Het is weer zover, er is terug een Accutron in de verzameling! Sinds de vrij indrukwekkende metamorfose zijn m’n polsen ook naar 18cm gekrompen waardoor ik nu plots wél kleinere horloges kan dragen!

Dan kon een Spaceview uiteraard niet meer ontbreken, gezien ik er 2 met spijt in het hart al eerder verkocht heb omdat ze te klein waren.

Ik heb er meteen een filmpje van gemaakt met de korte geschiedenis van het horloge erbij: https://www.youtube.com/watch?v=0x3Jj2Idm8Q

Have fun!

Groet,
Bart

73 likes

Mooi man! Wat mij betreft de gaafste uitvoering.

1 like

Echt een tof horloge blijft dit .was je metamorfose vrijwillig :roll_eyes:

1 like

Gaaaave klok!
En goed gemaakt filmpje. Dook even naar een ander filmpje van je om je metamorfose te zien. Koelere! Good for you !

2 likes

Leuke video!

1 like

Heel mooi en cool! Staat bij mij al een tijdje op mijn verlanglijstje…

1 like

Gaaf ding! Heb even een oud en nieuw filmpje bekeken. Holymoly wat een verschil man. Respect :muscle:t3:

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:t2:

1 like

Tof horloge!

Ben je wat kilo’s kwijt geraakt?

1 like

Erg mooi!!!

Veel draagplezier!

1 like

gefeliciteerd met het horloge en de weightloss!

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge! En ook met je metamorfose!

1 like

Jazeker…

Nee, ze hebben me gecloned minus het overgewicht :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Mooi man!

1 like

Heerlijk horloge!

1 like

Mooi, en nog een extra like voor de metamorfose :+1:t2:.

1 like

Gefeliciteerd !
Ja dat is de mooiste uitvoering prachtig.

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Mooiste uitvoering van de Accutron, gefeliciteerd!

Edit: damn kerel, net filmpje gekeken. Ook daarvoor gefeliciteerd! Een mooie bijkomstigheid is dat ik eindelijk deze uitvoering op mijn maat pols kan zien. Ik heb de ronde versie gehad en die was gewoon te klein. Maar het model en het verhaal en de space heritage van het uurwerk maakt dat ik dit altijd een mooi horloge heb gevonden. En ik vraag me dus al tijden af, zou deze dan wel passen. En nu heb ik het antwoord, YESSSS!!!

Snel terugkomend op de space heritage, wist je dat er al 52 jaar een Accutron uurwerk op de maan aanwezig is? Zie mijn eerdere topic hierover

Beat that Omega!

2 likes

Prachtig horloge en weer veel bijgeleerd met het filmpje
:+1:
Ik kreeg bij het kijken gelijk suggesties van Youtube over afslanken :smile:

1 like