Merci!
Dammit! Ik was dezen ook al een tijdje aan het bekijken. Echt een mooi en apart horloge.
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Sooorry Hopelijk tref je ook nog eentje aan dan
kan je alvast zeggen dat hij in het echt alvast er zeker niet mis uit ziet
(geeft in mijn optiek een premium look alvast
) niet twijfelen
(Maar in dit geval bedankt dat je wat afwachte
)
De laatste foto maakt me echt jaloers. Super mooi!
Geniet ervan.
Is niet een makkelijk te vinden horloge. Volgende keer wacht ik zeker niet meer.
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Geniet ervan!
Mijn beste,
Proficiat!!
Wat een markante verschijning!!
Een wijzerplaat waar je “niet op uitgekeken” raakt!!
Fraai hoor!!
Ik wens je er dan ook een inspirerende tijd mee.
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Zeker een zeldzame verschijning, heel tof hoe ze dat gedaan hebben! Veel plezier ermee
Ik heb die van Zirx een keer omgehad en ik was aangenaam verrast. Te groot voor mij maar echt een leuk horloge. Veel plezier ermee.
Prachtig horloge deze Bulova Kenneth, iets anders t.o.v. het “gewone”, veel plezier er mee gewenst!
Van harte met je gave NA!
Gaaf zijn ze. Geniet ervan !
Mooi ding zeg. Geniet ervan!
gewoon een prachtig exemplaar,
draag hem met plezier.
Mooie verschijning van een mooi merk. Bulova heeft echt prachtige modellen en dat 262 kHz uurwerk erin maakt ze nog specialer.
Is de quartz in huis gemaakt? Is het Japans of Zwitsers. Vaak zie ik dat ze verschillende brands gebruiken.
Veel plezier met het horloge.
Tx iedereen ! Vandaag de horloge al gans de dag aan…en zit zalig om de pols
Heeft me tijdens de saaie vergaderingen toch af en toe de aandacht getrokken om de gelaagde dial details te bewonderen
De max! Heerlijke foto!
Is idd een in Japan gemaakt caliber. Wel eigen design dacht ik en eerste curved vorm.
Binnenkort ng wat foto’s maken met de rest van de familie
Grtz
Gefeliciteerd! Dit horloge is me 10 jaar geleden al eens opgevallen. Toen was ik helemaal niet met horloges bezig. Maar ik heb al die tijd een foto van dit model bewaart. Bijzonder horloge sowieso!