NA: Bulova curved

Bij deze mocht ik vandaag na het traditionele wachten op de koerier ( en geregeld checken van de tracking code :yum:) mijn vers van de pers bestelde Bulova Curved Tonneau versie ontvangen :raised_hands:t2:

Na al een paar eerste Bulova’s aangeschaft te hebben (super sevilles - waar ik eigenlijk nog eens een NA moest van maken :see_no_evil:) ben ik toch ietwat fan geworden van een aantal van hun gemaakte modellen… (royal oak, tank varianten,…) Dit waren toch telkens wel wat “klassieke” horloges die een hommage waren aan sommige van de echte “goden” :slight_smile:

Toen ik de curved modellen zag was ik getriggerd… dit waren wel innovatieve en mooie moderne designs - maar er ontbrak iets… die ronde modellen die ik zag waren niet 100% een match…

Toen ik deze Tonneau versie zag met carbon dial, de open caseback en de skeleton achtige details had ik iets van… dit horloge doet me iets en wil ik wel eens proberen :slight_smile:

Vandaar niet getwijfeld toen ik deze recent online te koop zag staan :innocent: Na een zeer goede, vriendelijke en correcte communicatie ben ik tot de koop overgegaan!

Deze werd door de verkoper in een bom bestendige verpakking en mum van tijd geleverd - tijd om deze te sizen en te bewonderen :smiling_face_with_three_hearts:

Het draaggevoel is zeer fijn, de horloge zit goed op de pols en draagt ten opzichte van mijn andere horloges zeer licht. Het is een Quartz maar toch met een special touch… hopelijk gaat de batterij een eindje mee :crossed_fingers:t2:

Genoeg gezeverd… hier nog wat plaatjes :stuck_out_tongue_winking_eye: Grtz

61 likes

Ziet er goed uit! Is dat die van Ten2two?

1 like

Gaaf hoor!:heart_eyes:
Enjoy!:ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Ja dat is em :slight_smile:

1 like

Heel mooi :ok_hand::ok_hand:

1 like

Deze tonneau versie kende ik niet en ik vind helemaal mooi. :+1:
Geniet ervan!

1 like

Ook naar gekeken maar bang dat hij te groot zou zijn voor mij. Staat jou echt perfect. Zal vast ook lekker dragen door de gebogen kastvorm.

1 like

Dikke merci!!

2 likes

Fraai! Geniet ervan!

1 like

Had eerst ook alleen maar ronde varianten gezien :slight_smile: Deze gaf me een klik omdat hij moderner oogde in mijn optiek… direct andere stijl

1 like

Merci! :slight_smile: Was door de afmeting wat aan het twijfelen omdat ik ook niet de breedste polsen heb… maar hij draagt idd verbazend goed :+1:t2: Door de vorm vloeit hij wat om de pols en hij is redelijk licht zelfs. Zeker een aanrader als je eens wat anders zoekt van model.

Prachtig met deze kastvorm. Veel draagplezier!

1 like

Gaaf! Ik heb de originele. Draagt ook lekker op een 20 mm nato!

1 like

Mooie introductie van jouw NA. Gefeliciteerd

1 like

Ola, geen foto toevallig? Benieuwd :slight_smile:

:star_struck: Bedankt ! Leuk om te horen :blush:

Gave aanwinst en prachtige techniek ook zo’n gebogen uurwerk! Van harte en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Mooie aanwinst! Ziet er tof uit :ok_hand: Geniet ervan.

1 like

Dikke merci! Het is inderdaad intrigerend hoe ze de quartz techniek mooi en origineel in het design gestopt hebben… de band is ook zeer mooi met de vouwsluiting :+1:t2:

1 like