Bij deze mocht ik vandaag na het traditionele wachten op de koerier ( en geregeld checken van de tracking code ) mijn vers van de pers bestelde Bulova Curved Tonneau versie ontvangen
Na al een paar eerste Bulova’s aangeschaft te hebben (super sevilles - waar ik eigenlijk nog eens een NA moest van maken ) ben ik toch ietwat fan geworden van een aantal van hun gemaakte modellen… (royal oak, tank varianten,…) Dit waren toch telkens wel wat “klassieke” horloges die een hommage waren aan sommige van de echte “goden”
Toen ik de curved modellen zag was ik getriggerd… dit waren wel innovatieve en mooie moderne designs - maar er ontbrak iets… die ronde modellen die ik zag waren niet 100% een match…
Toen ik deze Tonneau versie zag met carbon dial, de open caseback en de skeleton achtige details had ik iets van… dit horloge doet me iets en wil ik wel eens proberen
Vandaar niet getwijfeld toen ik deze recent online te koop zag staan Na een zeer goede, vriendelijke en correcte communicatie ben ik tot de koop overgegaan!
Deze werd door de verkoper in een bom bestendige verpakking en mum van tijd geleverd - tijd om deze te sizen en te bewonderen
Het draaggevoel is zeer fijn, de horloge zit goed op de pols en draagt ten opzichte van mijn andere horloges zeer licht. Het is een Quartz maar toch met een special touch… hopelijk gaat de batterij een eindje mee
Genoeg gezeverd… hier nog wat plaatjes Grtz