NA Bulova Flieger

Ik word steeds enthousiaster van dit horloge. Op de foto de lumen bij daglicht binnenshuis een minuut nadat ik van buiten uit de zon kwam.

6 likes

Leuk! Gefeliciteerd! Mooi merk ook, Bulova.

1 like

Gefeliciteerd met je Bulova, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze nieuwe Bulova. Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.

1 like

Leuk ding! Ik heb de witte gehad en lichtelijk spijt dat ie verkocht is.

3 likes

Ook erg mooi. Niet meer leverbaar denk ik? Nergens gezien in ieder geval. Jammer van de glimmende kast, die vind ik minder mooi. Maar kwestie van smaak.

Gefeliciteerd met deze leuke NA Emile

1 like

Super gaaf Emile!

1 like

Van harte met je leuke nieuwe aanwinst, ik heb dit model ook eens overwogen.

Niet dat het uit maakt, volgens mij heb je de field watch uitvoering en niet de flieger.

Flieger links fieldwatch rechts

3 likes

Kort geleden lag er nog 1 bij een juwelier in kleve … (net over de grens bij nijmegen)
Kun je meteen goedkoop tanken :wink::+1:

En ik kreeg het model na wat speur werk ook op de bulova site gevonden, misschien lukt het zoeken beter met het nr wat onder het model staat.

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

die ziet er goed uit,
draag hem met plezier

1 like

Eens, mooi horloge die field uitvoering van Bulova.

Ik heb trouwens de flieger

2 likes

Heel mooi!

1 like

Ook erg mooi. Wel een stuk groter. Ik schat minstens 40mm. Wel interessante vraag wat een vlieger een vlieger maakt. De oorspronkelijke piloten horloges waren zeer sober, zonder extra functies.

Wat een gaaf horloge! :ok_hand: Mooi merk ook met rijke historie. Geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

Misschien helpt dit topic mbt de type/merken Fliegers.

1 like

proficiat!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Dank voor deze link en je leuke topic! Die Tisell is ook prachtig zeg. De volgende link geeft ook interessante info: