NA: Bulova Jet Star 96B414

Vanochtend is de nieuwe aanwinst bezorgd. Voor €300,- nieuw op de kop kunnen tikken vanuit Italië. Had bewust deze gekozen omdat deze wat neutraler is ten opzichte van zijn gekleurde broertjes en zusjes. En moet zeggen ben zeer positief verrast: schittert, verschiet mooi van kleur en kan bijna overal gedragen worden. Ontzettend blij mee :+1:t2:!

46 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, dat ie schitterend is kan ik beamen. :wink::point_down:

9 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze sprankelende aanwinst!!
Wat een mooie wijzerplaat!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik zou bijna denken dat dit een (mooie) hype aan het worden is :+1: gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met deze NA! Geniet van dit vervroegde Kerstcadeau!

1 like

Nice! :heart_eyes:

1 like

Supergaaf horloge! :+1:

1 like

Dit specifieke type horloge?

1 like

Neeee, het model is hot. Ik vind de jouwe ook erg gaaf. Net wat je zegt: kan veel aan wua stijl :+1:

1 like

Heel mooi deze grijs / antraciet uitvoering.
Proficiat en veel draagplezier ermee. :+1:

Copyright Juwelier Vandam.
1 like

absoluut een zeer mooi model,
draag hem met plezier

1 like

Schitterend en ingetogen tegelijk. Fraai & goed gekozen (tikje gekleurd - grapje - door mijn voorkeur). Veel plezier met dezd Bulova!

1 like

Wat een mooie kleur combinatie :+1:

Ik vond de rode uitvoering altijd erg mooi maar deze grijze variant had ik nog niet eerder gezien maar is zeker breed inzetbaar en daardoor ook erg aantrekkelijk :star_struck:

1 like

Schitterend :boom:
Veel draag plezier :wink:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

1 like

Prachtig :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Mooie, gefeliciteerd

1 like

En nog één… mooi hoor, ik heb de rode versie.

1 like

Ik zie trouwens dat je deze bij dezelfde juwelier gekocht heb als ik de mijne. :grinning:

1 like

Gefeliciteerd met deze bijzondere NA :+1:t2:

1 like