NA Bulova Lunar Pilot

Gister avond laat had ik opeens een nieuw berichtje in mijn postvak, @Bugs3 meldde dat hij zijn Bulova te koop ging zetten in het blauwe gedeelte en hij heeft vast en zeker mijn oproep gezien, waarvoor dank!
Na een korte PB wissel waren we eruit en zijn we elkaar tegemoet gereden op een neutrale MC Donalds parkeerplaats voor de overdracht! 🥸

Zonder een foto gezien te hebben had ik bij de leeftijd van dit horloge (2020) al het idee dat hij in nieuwstaat zou zijn en dat was ook zo! Een complete set, moeilijk van nieuw te onderscheiden. Erg leuk!

Een paar plaatjes:

Thuis lekker uitgepakt en op maat gemaakt.
Boekje met de history zit erbij maar ik had het internet al afgezocht dus ik ben er bekend mee.

Eerste indruk is super goed, voelt zeer degelijk, er klingelt niks aan het horloge of de band. Je hoort hem ook niet tikken. Het formaat (45mm) past gewoon bij mij. Ik heb persoonlijk niets tegen quartz want over 5 dagen loopt ie zeer waarschijnlijk nog steeds op tijd en volgend jaar ook nog wel! :slightly_smiling_face:

Tevens leuk om mede forummer Erik even gesproken te hebben. :+1:

40 likes

Gefeliciteerd! Deze blijft ook mijn aandacht trekken :ok_hand:t2:

1 like

Nice, ook wat filmpjes van zitten kijken recentelijk. Heb je een wristshot? Dan zie je hoe hij op je pols draagt.

1 like

Was een leuke deal Onno. Veel plezier met dit erg mooie horloge. Je hoeft maar 2x per jaar de tijd aan te passen :wink:

En wat een rij stond er bij de McDrive zeg…

2 likes

Gefeliciteerd met deze knaller, ben zelf ook een trotse drager van dit mooie model. Geniet ervan!!!

1 like


Pols is 20.3

10 likes

Gefeliciteerd, veel draag plezier.

1 like

Leuke aanwinst. Zit er een quick-set functie voor de uurwisseling of moet je het horloge stopzetten? Luie vraag, maar wil het graag weten :wink:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Die kun jij zeker prima hebben :+1:t2:

1 like

Mooi horloge met een leuk verhaal erbij. Veel draagplezier! :ok_hand:

Past je prima! Ik droeg 'm op 17,5 … was wel op 't randje. :wink:

1 like

Gewoon de knop aan de rechterkant van je horloge gebruiken. Dan is ie erg quick geset :wink:

1 like

Mooie, past je prima! Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Mooi horloge.

1 like

Jammer dat je de vraag niet begrijpt. Het is zonde om je horloge stil te zetten om je uur te moeten aanpassen. Er zijn HAQ’s die daar een quick set functie voor hebben, zodat je je het uur kan verzetten terwijl het horloge doorloopt. Dat was mijn vraag, als je dat niet weet ook goed :slightly_smiling_face:

1 like

De juiste conclusie :+1:

Edit: deze functie zit niet op dit horloge. Als je even gegoogled had dan had je dat al snel gevonden.

Maar ja je bent

Dus ik snap het ook wel hoor :wink:

Super klok, jammer, voor mij, van de maat :sob: met mijn kleine polsje

2 likes

Mooi verhaal en foto’s! Jammer dat hij te groot is voor mijn pols, anders kwam hij er wel een keertje.

1 like

Prachtige Bulova !

1 like

Gaaf hoor :+1:

1 like