NA: Bulova Marine Star

Rondkijkend in het Bulova topic viel mij de Marine Star op. Een mooi zomers horloge en in het geel een zonnetje in huis als die buiten niet echt mee wil werken.

Lang heb ik er niet naar hoeven zoeken. Via Amazon kon deze voor een nette prijs geleverd worden vanuit Italië en vier dagen later mocht ik naar het pakketpunt om het doosje in ontvangst te nemen.

Ik vind het een lekker zomers horloge waar ik iets minder voorzichtig mee kan zijn. (Voor het echte lompe werk pak ik de G-Shock.)

De positieve punten vind ik de kleur natuurlijk, had ik zomers al genoemd? De boogjes op de wijzerplaat en het hoekige uiterlijk van de kast.
Naast de Aquaracer is het toch een heel ander horloge ondanks de gelijkende basisvorm van de kast.

Het bandje vind ik wat minder. Is wel lekker soepel en draagt op zich goed maar die ribbels doen het net niet voor mij.
Suggesties voor een ander bandje zijn welkom.

Uiteraard een paar foto’s gemaakt met de telefoon want wat is een NA topic zonder foto’s.

60 likes

Lekker zomers :sunny: Toffe NA, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd mooie zomerse knaller :star_struck: Moet helemaal goed komen deze week

1 like

Gaaf ding! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd, leuk!!
Een horloge met een blijmoedige uitstraling. :grinning:

Ik wens je er dan ook een optimistische tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Das een hele mooie zomerse editie van de nieuwe Bulova Marine Star
Precisionist.
Als Bulova liefhebber wil ik je hiermee feliciteren met je nieuwe aanschaf.
Ik geniet bijna dagelijks ervan. :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Leuke zomerknaller!

1 like

Leuk duo met de aquaracer.
Veel plezier ermee!:+1:

1 like

Heerlijke zomerknaller :star_struck:

1 like

Van harte met deze opwekkende Bulova ! :ok_hand:

1 like

Dit is inderdaad een leuke zomerknaller, veel draagplezier gewenst :sun_with_face:

1 like

Lekker zomerse NA! :sunny: :ok_hand:

1 like

Heel tof! Mooie NA, Enjoy!!

1 like

Prachtige NA, gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Toffe Bulova! Lekker zomers geel en de kast is interessant om naar te kijken. Wel een flinke jongen volgens mij. Veel plezier ermee :+1:

1 like

Leuk ding hoor, lekker zomers kleurtje. Heel veel plezier met je n/a.

1 like

mooi hoor! Congrats. Bulova on top!

1 like

Volgens Bulova is de kast 43mm net als de Aquaracer er naast. Door de kleur oogt hij wel wat groter.

Voor mij is het voor een duiker een mooie maat. Kleiner als 40 mm vind ik voor mij te klein. 44mm vind ik dan wel weer de max.
Maar dat is natuurlijk heel erg persoonlijk.

Die soepel glijdende secondewijzer van deze uurwerken is zo tof. En niet om de paar dagen op tijd te moeten zetten is ook erg handig voor zo’n horloge.

2 likes