NA Bulova Moonwatch op staal

Dankzij @berdski ben ik nu de trotse eigenaar van deze klapper. Mijn 18,5cm polsen kunnen hem wel aan, die 45mm kast.

De stalen band is wel even wennen: of hij zit te strak, of te los, dat alles door maar 1 schakel. Fijnafstelling ontbreekt, maar voor deze prijs: who gives a shit?

Mijn broer had hem al eens op kevlar, maar deze op staal is wat beter in balans en minder topzwaar.

Blij mee!

Ploaties!

32 likes

Zeer mooi ! Proficiat

1 like

Fraaie klok! Ben minder enthousiast over je schoenen :grinning:

1 like

Jij hebt dan ook geen smaak :wink:

Niets mis mee. Dit is serieus hip. Vraag maar aan @anon50762135EV.

4 likes

Mooi horloge! Staat je goed.

1 like

Je hebt gelijk meneer Derksen :joy:

1 like

Hahaha ach soms zijn wat foutere schoenen juist goed. Er zijn te veel grijze Golfjes met grijs interieur las ik eerder vandaag op dit forum.

5 likes

Is dat een aquarium, televisie of een portal naar planeet Zork?

3 likes

:joy::joy::joy:

Dat is gewoon een broodrooster.

1 like

De Barcelona chair maakt het af.

1 like

Mooi! Staat in deze versie ook nog op mijn “most wanted list”.
Ik dacht dat hier trouwens ook 1/2 links bijzaten??
Ben trouwens benieuwd hoe het verschil tussen de soort van “bead-blasted” kast zich IRL verhoudt tot de geborstelde band.

1 like

Je hebt gelijk! Dankjewel! Nu past hij perfect. Helemaal niet gezien in de snelheid.

Brushed bracelet valt niet op en stoort dus ook niet. Er zijn nu 3 afwerkingen in dit horloge: brushed, blasted en polished. Mooi.

1 like

Mijn beste,

Chapeau!! Goed hoor!!
Een intrigerende klok voor een langdurige polstijd!!

En wat de omkadering van deze Bulova betreft:
“Eigen haard is goud waard”!!

Doch voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

6 likes

Zonder jou is elke NA zinloos. Bedankt!

4 likes

Graag gedaan! Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Mooi!

Is dit niet ook een astronauten/moonwatch?
Omega stapte wat later in bij NASA

1 like

Thanks en ja. Het was een “backup watch” meen ik. Hij verloor het van de Omega Speedmaster in de strijd welke de officiële NASA watch werd. Misschien is dit niet helemaal historisch correct, alles valt online na te lezen. Die had wel veel mooiere lume overigens!

4 likes

Er was een exemplaar cadeau gedaan aan astronaut Dave Scott omdat Bulova vond dat hij als Amerikaan voorzien moest zijn van een Amerikaans horloge. Tijdens zijn vlucht naar de maan sprong het glaasje van zijn Omega speedmaster eruit waardoor hij vervolgens zijn Bulova moonwatch op de maan had gedragen. Die was overigens afgelopen jaar geveild voor aardig wat centen. Voor 1.6 miljoen dollar uit mn hoofd.

4 likes

Cool, dank! Leuk toch, onze hobby!

1 like