NA: Bulova Moonwatch

Als cadeau voor mijn verjaardag wou ik graag een horloge. Naar lang rondneuzen en twijfelen is het toch deze Bulova geworden. Vanwege de looks, maar ook om het verhaal achter dit horloge.

Overgenomen van een forumlid en gister eindelijk kunnen bewonderen. Wat een mooi horloge is dit zeg. Véél mooier dan op foto’s /internet.

Hij draagt heerlijk, ook op de “ruimte” band met een patch waar de datum van de missie op staat.

De afwerking vind ik ook echt goed. En de aparte pushers die ik in deze vorm nog niet eerder heb gezien. Ook de lume ziet er prachtig uit.

Er zit een mooi doosje omheen met een extra band en een tool om bandjes te vervangen. Hier onder zitten de garantiekaart, handleiding en als leuk extra’tje een boekje over het horloge, het uurwerk en het originele horloge.

En dan nu de foto’s :

20 likes

Gefeliciteerd, ik heb hem zelf ook, en hij bevalt goed!
Ook mooi met een donkerbruine leren band.

1 like

Gefeliciteerd! Inderdaad een beauty in het echt, ik heb deze een paar weken mogen lenen. Alleen… ik kreeg die missieband er niet op. Hoe werkt dit?

1 like

Mijn beste,

Fantastisch!!
Een magnefieke aanwas voor veelvuldig horloge-plezier!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

mooie klok geniet er van mvg menno :thumbsup:

1 like

Veel plezier met het horloge :slight_smile:

1 like

Het duurde bij mij ook wel even voordat de missieband er op zat. Het deel met de patch er op moet aan de onderkant van het horloge gezet worden. Aan de bovenkant moet het andere deel gezet worden zodat het horloge als het ware op een gedeelte ligt en zodat je aan de andere kant een buckle hebt(maar in dit geval zonder het pinnetje).

Als dat eenmaal goed zit werkt het in principe hetzelfde als een nato, maar dan met klittenband.

1 like

Komt goed @Randyu , en bedankt voor de snelle verzending!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze mooie klok en veel draagplezier gewenst! :+1:

1 like

Gefeliciterrd met je aanwinst. Geniet ervan.

1 like

Hier begrijp ik niets van :unamused: maar als ik eentje tegenkom, ga ik het live bekijken

1 like

Erg fraai horloge! Als die ietsje kleiner was wist ik het wel…

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe klok!

Ik heb er ook een en ben er heel erg blij mee. TOPklokje! :relaxed: :+1:

1 like

:joy:

2 likes

Zeker

4 likes

Mooie aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Goede keuze! Erg mooi ding, voor mij was ie helaas wat te groot. Topper qua prijs kwaliteit verhouding en met dat 262khz uurwerk akelig nauwkeurig.

Geniet er van! En voor straks buona notte en morgen - oh nee het is al morgen. :upside_down_face:

1 like

Inderdaad een beetje onduidelijk verhaal nu ik het zo bekijk… :joy:

1 like

Oh vergeet je niet een exotisch bandje er op te zetten voor de zomer?

2 likes

Ben dan toch wat meer van de tijgers :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like