NA: Bulova Moonwatch

Na een poosje minder actief op het forum te hebben gekeken uit oa zelfbescherming, was ik sinds kort toch weer stiekem aan het rond kijken voor iets nieuws. Dit heeft niet lang geduurd, want deze Bulova kwam op precies het goede moment in de blauwe hoek. Na prettig contact gehad met @Myrrhman zijn we nu 2 dagen verder, en vanmorgen vroeg kwam de postman het doosje vreugde brengen.

Zoals bij bijna iedere nieuwe klok ben ik als de dood dat ik hem stoot, vanwege de hoogte. Het glas steekt nl best een stukje uit. Maarrr hij draagt heerlijk, smoelt lekker en ziet er keurig uit. Tevreden man! :sunglasses:

Tijdens het contact kreeg ik een bericht doorgestuurd. @louis had nog een NASA band liggen, en wilde deze wel naar de nieuwe eigenaar opsturen. Ik kreeg bericht en vandaag vond ik hem in de bus. Super gebaar, nogmaals bedankt Louis!

Excuus voor de slechte smartphone foto’s, die verdient hij zeker niet…

29 likes

Staat je goed !!
Wat een pracht klok he :blush:

Ik koop hem weer, maar dan op stalen bracelet :slight_smile:

Ben blij dat je tevreden bent !

En mooi gebaar van @louis :+1:t2::smiley:

1 like

Topklok :hugs::+1:

2 likes

Erg mooi ding, heb hem op staal gehad. Van harte en veel draagplezier!

@louis, netjes… :ok_hand:

2 likes

:joy: slim

& mooi ding, groter dan gedacht?

2 likes

Heel mooi .Gefeliciteerd

2 likes

Nou, ik was me er van bewust aangezien ik inmiddels ook wel een beetje kan vergelijken. Maar als je hem dan om je pols doet na een wat kleinere klok komt toch even dat ‘zo dan’ gevoel :joy:

2 likes

Tof! Even official Nasa-strap erop en hij is af :ok_hand:t2:

1 like

Zo ben ik😜

5 likes

Dus jij bent mijn Moriarty :stuck_out_tongue:

En jij voelt je Holmes?

Haha, zover zou ik niet willen gaan

Mijn beste,

Ziet er grandioos uit!!
Een mooie wijzerplaat ook!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge !! Ik vind het een heel goed design. Is ook in de ruimte geweest maar dan met mechanisch uurwerk vreemd genoeg. Dit werd ingekocht bij Universal Geneve ( toen eigendom van Bulova) dacht ik ( bron Worn & Wound ) en zag er eerst zo uit voordat Bulova er zijn naam aan gaf.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA!
Hier een plaatje van het origineel, gedragen door Dave Scott

3 likes

veel plezier en groetjes van zijn broer

edit: Wilde graag foto toevoegen maar het forum werkt kennelijk niet goed.

1 like

Heel mooi!

1 like

Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met deze NA, veel plezier er mee!

1 like