Vandaag een jaartje ouder geworden en dat voel je echt hoor in 24 uur 1 jaar erbij ![]()
Na een marteling van een paar maanden, even uitleggen natuurlijk:
Mijn lieve Assie had een paar maanden geleden aan leden gevraagd welk horloge bij mij en in mijn collectie zou passen. Daar heeft ze dus enkele reacties op gekregen.
Wat resulteerde dat ze een mooi horloge voor mij ging kopen, die een hele tijd netjes op de kast stond voor mijn verjaardag. Kreeg wel mee dat ik het niet open mocht maken, wel dat er een horloge in zat maar niet welke.
En geloof mij Assie kan echt goed zwijgen, maar vanochtend was het dan zover ik mocht mijn kado uitpakken en daar kwam dus deze mooie Bulova tevoorschijn. ![]()
Nu heb ik ook wel een vermoeden van welk lid ze het advies heeft aangenomen, weet het niet zeker natuurlijk. Maar een hele lange tijd geleden weet ik nog wel dat ik een mooi horloge voorbij zag komen en zei, die vind ik wel gaaf. Die komt er ook nog wel een keertje. Niet wetende dat Assie niet doof was en met het advies van een lid dit horloge voor mij kocht.
Ben er natuurlijk heel blij mee, je moet goed kijken om te zien hoe bijzonder deze Bulova is. Je kunt de tijd op 2 manieren zetten, eigenwijs op de 12 uur manier of zoals het eigenlijk de bedoeling is deze op de 24 uurs tijd te zetten. Het is namelijk een 24 uurs horloge, met volle lumen over de hele wijzerplaat. Daarnaast een mini turtle kast wat mij wel kan bekoren.
Een jaar ouder en een horloge rijker, mijn dag kan niet meer stuk ![]()
Natuurlijk heeft Assie stiekem foto’s gemaakt, denk dat ze dit gedaan heeft toen ik naar een GTG was. Sluwe dame toch ![]()
Maar goed, zoals jullie van mij gewend zijn natuurlijk de specs:
Oceanographer GMT
Model: 98B407
Kaliber: 9075-20A
Automaat
24 uurs wijzerplaat
Volledige lumen op de hele wijzerplaat
Draaibare bezel
geschroefde kroon
Dial 41mm
20 ATM
RVS kast vorm mini turtle