Hallo allemaal op deze warme zaterdagmiddag, echt weer om lekker te fotograferen en achter je PC te zitten.
Onlangs heb ik van @Slin een Bulova Precisionist Longwood overgenomen.
Ik ben pas sinds kort actief op het forum en kom allerlei horloges tegen waarvan ik denk, die wil ik ook!
Hetzelfde was het geval met deze Bulova. Ik kende het merk eigenlijk niet totdat ik op dit forum terechtkwam. Voordat ik lid ben geworden van het forum, tijdens mijn āinleesperiodeā, heb ik ook een Bulova Moonwatch op staal van @willemC gekocht en heb wel een zwak gekregen voor dit merk. Sindsdien lees ik veel, 's-avonds op de bank kijkt mijn vriendin af en toe naar rechts en lacht dan licht cynisch en maakt af en toe een schampere opmerking over het aantal horloges in verhouding tot het aantal polsen.
De Bulova bevalt mij prima. Met een maat van 41mm is hij iets kleiner dan ik gewend ben, maar hij staat me goed. vind ik zelf. Tijd voor een aantal plaatjes:
Dank je, die curv en snorkel van jou zijn ook schitterend. Woon zelf in de Slangenburg en check een ieder zijn pols als ik bij de Woage of Nijhof op terras vertoef.
Hej Nils @Slin , dat is dan ook wel weer toevallig dat ie longwood van jou hooguit 5 km van mij vandaan, terecht gekomen is, toch ?
Moet jij maar eens raden waar het straks beāj de Woage euveār ghetā als @Floydian67 en ik elkaar PRECIES OP TIJD tegenkomen.
Ja kunnen jullie effe omruilen als je echt PRECIES op tijd elkaar treffenā¦jullie gaan vast naar die hypnotiserende secondewijzer kijken en kijken of ze gelijk lopenā¦š:joy: