NA Bulova Precisionist Longwood

Hallo allemaal op deze warme zaterdagmiddag, echt weer om lekker te fotograferen en achter je PC te zitten.:slight_smile:
Onlangs heb ik van @Slin een Bulova Precisionist Longwood overgenomen.
Ik ben pas sinds kort actief op het forum en kom allerlei horloges tegen waarvan ik denk, die wil ik ook!
Hetzelfde was het geval met deze Bulova. Ik kende het merk eigenlijk niet totdat ik op dit forum terechtkwam. Voordat ik lid ben geworden van het forum, tijdens mijn ā€œinleesperiodeā€, heb ik ook een Bulova Moonwatch op staal van @willemC gekocht en heb wel een zwak gekregen voor dit merk. Sindsdien lees ik veel, 's-avonds op de bank kijkt mijn vriendin af en toe naar rechts en lacht dan licht cynisch en maakt af en toe een schampere opmerking over het aantal horloges in verhouding tot het aantal polsen.:smirk:

De Bulova bevalt mij prima. Met een maat van 41mm is hij iets kleiner dan ik gewend ben, maar hij staat me goed. vind ik zelf. Tijd voor een aantal plaatjes:

Fijne zaterdag allemaal!
Groeten Peter

15 likes

Dat is een hele mooie Bulova.
Je vriendin zal in de toekomst nog wel meer ā€œlachenā€ denk ik.
Je verslaving is in ieder geval in gang gezet.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze ferme klok!!
Ziet er zeer aantrekkelijke uit!!
Ik wens je derhalve veel draagplezier mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi horloge en leuke foto’s; gefeliciteerd!

1 like

Goed werk verricht op deze warme zaterdag :+1:
Mooi hoor!
Enjoy!

1 like

Staat je goed, geniet van de precisionist :ok_hand:

1 like

Mooie Bulova gefeliciteerd met je aanwinst .:thumbsup:

1 like

Mooie koop van prima forumlid!
Zegt ook de man uit Halle die het merk kent.
( zelfs uit een periode vóór het world wide web)
:+1:

2 likes

Dank je, die curv en snorkel van jou zijn ook schitterend. Woon zelf in de Slangenburg en check een ieder zijn pols als ik bij de Woage of Nijhof op terras vertoef.:grin:

1 like

Heel mooi!

1 like

T’ Blijft toch je zoon he​:sob:…:joy::joy::joy:

Bruut horlogešŸ–’ā€¦ Veel plezier ervanšŸ–’šŸ˜Š

2 likes

Dank je, zal goed voor hem zorgen!:grin::grin::grin:

2 likes

Hej Nils @Slin , dat is dan ook wel weer toevallig dat ie longwood van jou hooguit 5 km van mij vandaan, terecht gekomen is, toch ?
Moet jij maar eens raden waar het straks be’j de Woage euve’r ghet’ als @Floydian67 en ik elkaar PRECIES OP TIJD tegenkomen. :sunglasses::+1::+1:

2 likes

Ja kunnen jullie effe omruilen als je echt PRECIES op tijd elkaar treffen…jullie gaan vast naar die hypnotiserende secondewijzer kijken en kijken of ze gelijk lopenā€¦šŸ–’:joy::joy::joy:

2 likes

Oh damn, die is dik!!

1 like

Zeer mooie klok, een echte klatser!!! :+1: :relaxed:

1 like

Mooie post, mooi horloge. Well done!

1 like