NA: Bulova Super Seville Day-Date

Een andere hommage…

Aan een vrolijke Paisley om het niet al te serieus te nemen.

5 likes

:ok_hand:t2:Veel draagplezier!:ok_hand:t2:

1 like

Van harte gefeliciteerd met de prachtige aanwinst! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Dit zijn gewoon fantastische horloges en zeer goed van kwaliteit. Ik heb er in voorbijgaande jaren een stuk of vier gehad in totaal. Prima gewoon en deze stalen versie blijft ook nog altijd mooi. Goed ETA uurwerk erin.
In mijn jonge jaren heb ik allerlei soorten Day Date (en DJ) hommages gehad, van Bulova tot Mido tot Roger Rodin tot Ricoh en nog een stel andere minder bekende merken. De Bulova zijn het best in kwaliteit en het mooist afgewerkt! Daardoor tegenwoordig ook stevig aan de prijs. :+1::wink:

3 likes

En je ziet waar het toe kan leiden he :wink: na een aantal jaren the real deal :wink:

4 likes

Nice one :sunglasses:

1 like

Gaaf ding.

Met dit horloge zou ik wel seks kunnen hebben.
Meerdere malen op een avond desnoods.

2 likes

Gefeliciteerd met deze NA Mafkees! Wat een mooi exemplaar! Hier ga je geen spijt van krijgen.

Dat allemaal én hij draagt zó lekker! Deze klok (sorry hoor) rockt echt!

Groeten van z’n broer :wink:

5 likes

Een DJ zie ik er op termijn wel komen maar bij een DD gaat er wat mij betreft teveel verloren qua prijs/kwaliteit. Maar wie weet, ooit :wink:

1 like

Dat klopt.:smiley: Op mijn 27e kocht ik mijn eerste Rolex DJ een gebruikte two tone met zilver wijzerplaat. Mooi ding was dat. Daarna door de jaren heen een heel stel Rolex horloges gehad. Soms geen Rolex en dan ineens weer een stel achter elkaar. De Rolex Day Date kocht ik pas afgelopen jaar, omdat ik toen pas vond dat zo’n grote uitgave gerechtvaardigd was en dat voor mij de tijd rijp was om hem in alle rust te kunnen dragen.:wink:

5 likes

Lekker bezig :stuck_out_tongue: hebt vast nog wel een aantal plexis in een laatje hoop ik

1 like

Gefeliciteerd! Mooi exemplaar :wink:

Groeten van die van mij in een blauw slipje

PS. Mooie foto’s man! Smullen

2 likes

Bulova rules! :metal:
Hij is prachtig…

1 like

Waarom doe je hem niet op de President band. Daar hoort ie op man. :sunglasses::+1:

4 likes

Echt wel!

3 likes

Zit ie op!

was even voor de variatie! Ik dacht dat staal gaan we in dit topic wel tegenkomen haha

4 likes

Gode zij dank! :sweat_smile::ok_hand:

Je moet me niet meer zo aan het schrikken maken hoor… niet goed op mijn leeftijd. :sweat_smile::wink:

3 likes

Je moet het ook in stappen doen he :wink:
Eerst een DJ met fluted bezel, dan een two-tone dj en daarna ben je klaar voor de DD :rofl:
Zo is het bij mij in ieder geval wel gegaan.

1 like

Heel mooie Bulova, zou ik ook wel om de pols willen @Mafkees!
Veel draagplezier toegewenst met je NA :+1:

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Een fotogenieke introductie van een schitterende nieuwe aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd man, ziet er gaaf uit :ok_hand::ok_hand:

1 like