NA: Bulova Super Seville Day-Date

Het horloge werd gisteren besproken via het blauwe deel alhier en vandaag mocht ik hem al verwelkomen. Ik moet toegeven dat ik licht sceptisch was want een hommage is niet mijn stijl en ik beschouw het toch als ‘makkelijk scoren’ voor een fabrikant. Maar aangezien Rolex Day-Dates alleen in edelmetaal in serie worden geproduceerd liet Rolex daarmee een gat in de markt, in de meest letterlijke zin van het woord. Bulova is niet de enige fabrikant die in dat gat is gesprongen maar naar verluidt wel degene die het 't beste gelukt is. Ik heb geen andere varianten gehad maar ik kan van harte beamen dat het ze gelukt is om een hoogwaardig horloge te produceren: de kwaliteit van dit exemplaar waag ik ‘zeer goed’ te noemen.

De tijd zal leren of het hommage-aspect gaat vervelen maar om de kwaliteit hoef ik het in ieder geval niet te laten. Trefwoorden: strakke kast, zéér strakke wijzerplaat, massieve band, geïntegreerde sluiting.

Dit keer verder geen epistel, ik laat de foto’s voor zich spreken :slight_smile:

68 likes

Gefeliciteerd met deze schoonheid !
Bulova, altijd +1

2 likes

Gefeliciteerd!

Het zou zo een Rolex kunnen zijn. Deze is net zo scherp als mijn NOS Bulova Super Seville ooit was, pre-uitje met @willemC.

Edit: Fotootje gevonden.

Klabats, ik was mie kachellam.

14 likes

Mooi man! Deze was inderdaad snel weg gisteren :grin:

1 like

Ziet er goed uit. Geniet er van.

1 like

stijlvol, gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge. Kwaliteit spat er wel vanaf.

1 like

Hahahahahhaha toen je vol met je bek op de stoep knalde. Mooi man :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Prachtige Na, veel draagplezier :+1:

1 like

Hij is gaaf!:heart_eyes:
Geniet ervan.

1 like

:joy: Daar ging mien bril. En mijn Bulova dus.

2 likes

zeer mooie Bulova, veel plezier ermee :+1:

1 like

Lekker horloge mafklapper! Veel plezier ervan!

1 like

Wauw, vet hoor! Mag ik vragen waar je hem hebt aangeschaft? Tips?

1 like

Gewoon hier via het blauwe deel.

1 like

Errug mooi :+1:

1 like

Deze ziet er inderdaad wel erg strak uit! Geniet ervan!

Zelfs de prijsvoering doet mee. :+1:

1 like

Deze ziet er echt top uit! Heerlijk horloge ook, de mijne is in mindere staat.

Veel plezier ermee!

1 like

Mooi! Dat stemvork-logo is zo gaaf.

1 like

Mooi!

1 like