NA: Bulova Super Seville Day-Date

Goedemorgen Iedereen,

Na het zien van een NA over een Bulova Super Seville hier op het forum, om precies te zijn deze: NA: Bulova Super Seville Day-Date
Was mijn interesse gewekt en ben ik actief op zoek naar een Bulova Super Seville day-date.

Na een paar keer achter het net te hebben gevist besloot ik een Gezocht advertentie aan te maken met de gedachte wie niet waagt, wie niet wint.

En voor ik het wist kreeg ik meerdere horloge’s aangeboden via de DM. (Wat is dit toch een fantastisch forum!)
Na een mooi aanbod van @Jeroenmk2 en een fijn whatsapp gesprek een mooie deal kunnen maken.
En toen gisteren na wat vertraging met de post uiteindelijk het onderstaande pakketje in ontvangst mogen nemen.
Het horloge schitterde mij bij het openen direct te gemoed, wat een plaatje!

@Jeroenmk2 nogmaals bedankt voor de fijne deal!
En dan nu de foto’s,

41 likes

Mooi hoor. En inderdaad en super forum dit.

1 like

Heel gaaf, geniet ervan!

Groetjes van zijn broertje.

3 likes

Das zeker een mooie. Top aanwinst !

1 like

Zo’n mooie ga je idd niet makkelijk elders vinden :ok_hand::+1:

3 likes

Super-aanwinst-Seville :wink:

Heerlijke NA en mooie box, die had ik nog nooit gezien.

Veel plezier met dit mooie horloge.

2 likes

Super tof horloge! @Accu geniet van je aanwinst!
Damnn @Riepos die in het goud is helemaal kicke!

2 likes

Mooie dingen die Super Seville’s. Jammer dat ze alleen in 36mm zijn? Veel plezier met je aanwinst! :+1:

1 like

Gefeliciteerd, mooi hoor :ok_hand:

1 like

Prachtig :ok_hand:

1 like

Prachtig. Zo zie je ze niet vaak!

2 likes

Supermooi hoor,moet wel altijd een beetje gniffelen :smirk:
Als je een Steinhart post is de wereld te klein maar deze Bulova,waar lijkt ie ook alweer op,komt er glanzend mee weg :grin:
Veel plezier met je aanwinst,zelf zit ik ook al een tijdje rond te kijken voor een gave Super Seville.
Heb al 2 Bulova’s dis draag het merk sowieso een warm hart toe :sunglasses:

5 likes

Haha… ja @Paul2all was mij ook al meer dan eens opgevallen.
Nou hier liggen ze gewoon vredig naast elkaar hoor in de doos :wink:

4 likes

Mooi is hij he :sweat_smile:

1 like

Klopt wel een beetje inderdaad.
Dit wou ik vandaag ook hier posten, maar zag er achteraf maar vanaf :slight_smile:

Ik ben zelf gek op de Super Seville, maar voor de rest vind ik alle andere hommages niet veel aan. Op de één of andere manier wordt deze Bulova wel makkelijker geaccepteerd. Wel weer jammer dat Bulova nu alleen maar crap produceert en vroegah (voor overname?) wel een best exclusief en spannend merk was.

2 likes

Prachtig! :heart_eyes: Gefeliciteerd!

1 like

Deze wil ik nog hebben :drooling_face:

1 like

Niet in eigen bezit, maar van een goede vriend. hij is er erg blij mee.

1 like

Natuurlijk koop je die als hommage. Ik ook maar dan de bulova van 222€. Mooi horloge moet ik zeggen. Maar eenmaal binnen zie je een sticker op de achterzijde movement Japans en bracelet chinese? Waarom het is een bekend merk met een mooie geschiedenis. Ik draag hem met plezier.

Heerlijk horloge, groetjes van zijn broer en veel draagplezier toegewenst!

2 likes