NA: Bulova Super Seville - Han & Dao meetup - nu op de President! (post 44)

Zeker! :point_down:t2:

Ja staat in topic, die wordt nog gerestaureerd, over paar weken klaar. Die is echt een must :sunglasses:

Precies, daarom helemaal tip top in orde :pray:t2: En leuk je te ontmoeten :+1:t2:

:stuck_out_tongue:

Ach, op een gegeven moment heb je die dickpics wel genoeg gezien hoor.

thnx iedereen

5 likes

Gaaf ding man! Zelf ook naar gekeken maar liep tegen precies dezelfde zaken aan. Onrealistische prijzen, staat en/of onzekerheid over originaliteit. Geniet er van!

1 like

Mooie SS! En wat gaaf dat bolle plexi.
Veel plezier ermee.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Absoluut! Maar top om te weten dat het pakketje compleet is, dan hoor ik het wel als je hem beu bent :stuck_out_tongue:

1 like

Ik hoopte op smikkelbips :crazy_face:

2 likes

leuk die vergelijkings foto. Erg mooi aankoop ook.

1 like

Super nice die Bulova! Uiteraard de vergelijkingen met Orient en Rolex ook.
Congratz met je NA!

1 like

Nice! Niks mis met homages, quite some bang for your buck of het nou een Bulova Super Seville, Steinhart, Squale of Corgeut is!

Geniet ervan in goede gezondheid!

5 likes

Wat is het toch een prachtige homage! Gefeliciteerd met jouw NA.

1 like

Genoeg mensen die er anders over denken, maar deze is te mooi om daar moeilijk over te doen :joy:

1 like

Waar ligt de grens van een Homage? Valt een tudor date day ook onder homage of niet? Een tudor submariner wel of niet? De bulova is verder een prachtig horloge!

2 likes

Beauty. Maar hoort inderdaad op een dikke president:ok_hand:

1 like

Lekker man ! Welkom bij de club :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Vind de Bulova ook erg gaaf!! Gefeliciteerd :smiley::+1:t2:
Ook erg leuk om de Orient naast de real deal te zien

1 like

Ach ja en vaak ook zo sympathiek gebracht. :grin:

Morgen maar eens mijn Bulova om slingeren!

1 like

Zou een van jullie de originele kroon willen opmeten in diameter?
Heb een grote lelijke aftermarket erop. Laatst een nieuwe besteld maar deze is 4,5mm en ik vermoed dat deze te klein is.

Voor de Super Seville.

Mooie NA!

Als iemand een foto had gemaakt van jou in de planten om een wrist shot te maken had het afgemaakt :wink:

Mooie Bulova Super Seville zeg.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een Tudor Prince Date Two Tone jubilee maar dit is ook wel echt mooi en dan hou je nog wat geld over voor een service of Seiko ook nog :thinking:

Van harte gefeliciteerd met deze mooie Bulova! :ok_hand: Ik heb er door de jaren heen ook een heel stel gehad. Je kunt inderdaad met een gerust hart stellen dat deze echt de mooiste- en beste- Rolex Day Date hommages zijn. :slightly_smiling_face:

Ik wens je er heel veel plezier mee! :+1: