NA: Bulova Super Seville - Han & Dao meetup - nu op de President! (post 44)

Yes, dit is nice. Een Bulova Super Seville om de pols, overgenomen van forumprinses @HanDavinci :ok_hand:t2:

In dit topic twee conclusies:

  • Deze NA is gaaf :sunglasses:
  • Hou je leuke Orient Daydaye nooit naast de echte Rolex Daydate :rofl:

Bulova Super Seville

Hier is hij dan, uit 1979 en toch lekker crisp:

Ik zal je niet vermoeien met de specs. Hij ziet er lekker uit. Ik kan niet wachten tot ook de bijbehorende bracelet gerestaureerd en wel op de deurmat ligt :star_struck: Want dit bandje staat leuk, maar ik ga voor de president bracelet.

Zoals sommigen van jullie weten heb ik een aantal Orient Daydates. Meerdere gehad, nu twee over. Een derde DD homage was dus niet echt nodig, maar ik hield al een tijd een oogje in het zeil. Wat me tegen hield is dat er teveel fake / franken of mee gerommeld wordt, ik dat nu eenmaal niet precies herken en de prijzen vaak niet mals zijn.

Maar toen was er Han. We hebben appcontact sinds de SKX Save Daocean mod en hij vertelde dat hij deze wellicht ging verkopen. DIBS!

Probleem met Han is dat hij als hij gaat stappen beter een G-shock kan dragen. Deze Super Seville heeft dankzij zijn strapatsen met enige passie een stoeprand gekust. Uiteraard is hij volledig gerestaureerd, geserviced door de juiste vakmensen, waardoor hij met zekerheid weer als nieuw is. Zoals gezegd is alleen de bracelet nog onderweg. Wanneer die binnen is over een paar weken, plaats ik wel een update.

En die heerlijke hoge plexi ook he:

Een paar om het af te leren:

Orients en Rolex

Tja. En als je dan toch samenkomt, dan maar even alle Rolexen (lees: die van hem) en Seiko’s, Orients en Vostoks op tafel. Een bont gezelschap en ik vraag me af of Vostoks en Rolexen elkaar ooit eerder op één tafel lagen :joy:

En ik ben bescheiden blij met mijn Orient Daydate hommages. Ik vind ze leuk, wat je er ook van vind. Maar je moet ze niet naast de real deal houden :sweat_smile: Natuurlijk is er de afwerking, maar ook lijkt alles ineens uit proportie. Het maakt niet uit, maar het is wel leuk om deze neefjes eens naast elkaar te zien!

En

Dan terug naar de Bulova. Want die onderscheidt zich toch wel mijlenver van de Orients. De fluted bezel die écht het licht vangt, in tegenstelling tot de veel dieper en smaller gerichelde fluteds van Orients, de afwerking, de verhoudingen, het gevoel komt zo dicht als een homage kan komen wat mij betreft.

Klasse!

@handavinci Dank voor de mooie deal :+1:t2:
En jullie bedankt voor het lezen.

Wordt vervolgd als de bracelet binnen is!

103 likes

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Hele mooie! :smile:

1 like

Eens, super leuk om te zien!
Gefeliciteerd met je aanwinst. Super Seville is een stap beter dan een Orient, als je het mij vraagt.

1 like

Gaaf die Bulova!
Paar keer al misgelopen hier :crazy_face:
Maar de aanhouder wint 🥳

1 like

Mooi ding man! Dat blauwe bandje staat 'm heul goed.

Geniet ervan!

Tof man, enjoy!

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd. :tada:

1 like

Blijft een tof model de Super Seville. Gefeliciteerd met je NA!
Heb je ook de stalen band erbij?

1 like

Haha, als ik mijn ogen sluit voel ik die bril weer op mijn neus kapot slaan. Maar de Bulova heeft bij een Omega servicecentrum een volledige service gehad, die kan er weer tegenaan :joy_cat:

Was gezellig gisteren Remco! Veel plezier ermee :call_me_hand:t2:

1 like

Jezus wat een geilerd, nu wil ik er nog meer 1tje :heart_eyes: gefeliciteerd met je na!

1 like

Mooi verhaal en een nog mooiere aanwinst,veel plezier.

1 like

Super, mooie duo’s :sweat_smile: veel plezier met alleen

1 like

Lekker hoor! Heerlijk dat je dezelfde Orients hebt als Han Rolexjes heeft😅 Prachtig beeld die naast elkaar

1 like

Mooi deze Bulova hoor. Maakt idd toch wat betere horloges dan Orient, hoewel deze toch ook leuke modellen heeft. Die blauwe strap vind ik hem ook goed staan👍🏻

1 like

Mooie bulova dit zeg!

1 like

Veel plezier met de ex van Han!

1 like

Zo lekker hoor. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers. Niet op die SS maar op je app contact met Han :roll_eyes:
Nee geintje, toch op die Bulova. Prachtig horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Heel gaaf! Geniet ervan zeg

1 like