Goedemorgen horlogevrienden!
Ik heb hem al een paar dagen in bezit maar wilde eigenlijk posten wanneer ik de tijd had om wat betere pics te maken. Die tijd heb ik helaas niet gehad en komt en komende dagen helaas ook niet. Maar omdat ik hem toch even wil showen, dan maar even iets mindere pics!
Al een tijd voor ik hier lid werd raakte ik geïnteresseerd in de bulova super Seville, een 1601 ging het toch niet worden en dit vond ik een prachtig alternatief. Al gauw ging ik op zoek maar gaandeweg ik er hier meer over las werd het eigenlijk steeds complexer op vintage gebied !? Veel in omloop wat niet in originele staat was en ik was eigenlijk niet in staat om een originele van een niet originele te onderscheiden. Ik had het even gelaten voor wat het was en kocht een horloge wat voor mij een droom was.
Toch ging het weer kriebelen en ben ik wat meer gaan zoeken naar een mooi exemplaar, en dat is dus afgelopen week gelukt
Aanschouw! Mijn bulova super Seville :
Heeft helaas nog geen draagtijd gehad omdat ik merk dat hij iets aan de strakke kant zit voor mijn worstenpolsje. Heb dus een ledertje besteld en ga in de tussentijd rustig op zoek naar twee schskeltjes. Mocht iemand nog iets hebben liggen, pm me dan.
Zit ook al te kwijlen op een nieuw glaasje, zag een topicje hier voorbijkomen maar weet niet of ik dat ga doen, het ziet er allemaal nog erg mooi uit.
@HanDavinci thanks voor de hulp in de zoektocht!! Zonder jou had ik nu waarschijnlijk een Bulova met Oyster perpetual erop en @Xray
Thanks voor het kijken en een fijne zondag mensen!!