NA: Bulova Super Seville

Ik heb zojuist de deur open gedaan voor de postbode. Nu gebeurt dat wel vaker, maar in dit geval had mijn zoontje het papier dat we zo terug waren op de deur geplakt… Dus gelukkig dat ie het toch even probeerde, want ik zat er op te wachten…

Waarop dan?
Nou deze mooie Super Seville. Ik ben niet van vintage, niet van goud, heb flinke polsen, dus niet de meest geijkte optie… Maar ik wilde hem niet afschrijven zonder hem geprobeerd te hebben. Binnengekregen op een glanzend, faux-lak zwart bandje (ik háát zwarte banden), dus heel snel ergens anders opgezet. De band was van dusdanige kwaliteit dat mijn andere monstertje, eh zoontje, hem letterlijk binnen een minuut finaal opengevouwen kreeg…

Wat maakt er dan plaats voor de Super Seville?
Nou, een Seiko:


Mooi, maar ik droeg hem niet.

Maar genoeg gekletst nu. Tijd voor foto’s van de nieuwe aanwinst!



Wat schade bij de lugs, maar verder in prima staat :smile:

20 likes

Kwam deze toevallig van de vlaamse Marktplaats?:smile:

Niet dat ik weet. Ik heb hem uut Twente

Had er vorige week ook 1 gezien vandaar, proficiat ermee ziet er goed uit​:sunglasses::ok_hand:

Tof man. Mooi dingetje, gewaagde bandkeuze. :+1:

Inderdaad. Kill 'm with fire. Goed om eens een medestander te vinden. :slight_smile: :+1:

1 like

Mooie NA, blijft een prachtig horloge :+1:

Mooi hoor :+1: gefeliciteerd met aanwinst.

Leuk horloge! Veel draagplezier :+1:t2:

Lekkere aanwinst, kan goed op je pols ook, enjoy.

Mooi horloge! Van harte gefeliciteerd!:slightly_smiling_face::+1:

Valt me inderdaad niet tegen. Had gedacht dat 36 echt te klein was voor mijn 20cm polsen

Altijd goed :wink: veel plezier ermee. Zou ook wel eens een gouwe willen proberen :sunglasses: