NA: Bulova Super Seville

TLDR: Bulova Super Seville gekocht en ben er heel blij mee!

Liggend aan de rand van het zwembad op vakantie was ik even door Marktplaats aan het scrollen toen mijn oog viel op een Seiko. Al snel toch vanaf gezien omdat deze mij te groot was. Zelf houd ik van wat kleinere horloges. Toch begon het daardoor te jeuken om een nieuw horloge aan te schaffen.

Al vanuit enige tijd geleden stonden er 2 modellen op de favorieten lijst in Chrono24. De Tag Heuer professional 2000 en de Bulova Super Seville. Toch maar eens de nieuwe toevoegingen van die modellen bekeken en de Bulova super Seville was toch wel favoriet. Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van horloges met een fluted Bezel door de licht weerkaatsing. Daarnaast vind ik de day+date functie tof. Bulova is daarnaast een merk met behoorlijk wat historie ondanks dat dit misschien niet bij iedereen bekend is en ik geen grote fan ben van hun huidige collectie.

Nu waren er toevallig die dag een aantal vanuit Nederland geüpload. Wat speurwerk naar de verkoper (oké 1 klik, maar speurwerk klinkt leuk) bracht me bij B&O watches. Heel fijn geholpen via Instagram DM en binnen een aantal berichten was het horloge gekocht. Thanks daarvoor!

Nu was ik op vakantie en heb ik dus even moeten wachten om het horloge, maar had ik wel een mooi vooruitzicht en was het minder erg om weer naar huis te gaan. Eenmaal thuis gekomen om 02:00 in één lijn naar het horloge gelopen om hem in het echt te aanschouwen.

Even de band verstellen en vandaag voor het eerst de hele dag omgehad. Ben echt fan van dit horloge door eerder genoemde features, maar vind ook de bracelet tof en de kleur van de dial lijkt soms wit, soms crème en soms grijs. Ik houd helemaal niet van Romeinse cijfers, maar dat vind ik bij dit horloge wel heel tof, omdat het zo’n klein detail is. Al met al super blij.

De conditie van het horloge heeft me positief verrast. Het horloge is vrijwel krasvrij. Nou, al veel te lang geouwehoerd. Vandaag weinig tijd gehad dus sorry voor de slechte foto’s;

62 likes

Mooi, bijna niet meer te vinden in zo’n goede staat. Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Super gaaf! Ben stiekem wel een beetje jaloers :wink: Veel draagplezier.

1 like

Lekker subtiel die minute track met Romeinse cijfers, geniet er van :ok_hand:t2:

1 like

Mooi hoor en welkom bij de club. :+1:

4 likes

Ho, die is knap. Ik houd niet van datumvergrootpuisten maar hier is die dik vergeven. Classy! :ok_hand:t2:

1 like

Thanks! Super mooi en jouw exemplaar is echt nog in topconditie! Heel gaaf.

Eens. Ben er normaal ook geen fan van en moet er nog aan wennen, maar geeft vaak ook wel weer speelse lichtinvallen.

Ik ook niet ,maar op deze manier is het echt niet storend . Een prachtige aanwinst.

1 like

Proficiat! Hier ook nog steeds blij met men exemplaren - geniet er van met dit mooie weer :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Super horloge, heb een gouden exemplaar! Heel veel plezier ervan​:partying_face::partying_face:, maar dat gaat vast goed komen :+1:t3:

1 like

Mooi! Geniet ervan!

1 like

Mooi hoor! En ook goed op leer in de zomer :slight_smile:

2 likes

Kijk aan! Leuk om de Seville hier op het forum te zien. Veel draagplezier en

Tot binnenkort :laughing:

3 likes

Haha ja precies. Ik ben in ieder geval fijn geholpen dus dan weet ik waar ik moet zijn!

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge met een klassieke uitstraling :ok_hand: :+1:

1 like

Proficiat, vind dit ook een hele mooie horloge :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge. Bulova als NA, niet gek.

1 like

Prachtig horloge!

1 like