NA Bulova

Ook maar eens een NA van mijn kant (mede omdat ik ook een vraag heb). Recent heb ik deze fout gouden Bulova Super Seville overgenomen:

Met name om te kijken of ik fout goud kan rocken en als opmaat naar een gouden Rolex Day Date. Conclusie is dat ik dat best kan hebben en dat zal dan ook het eind doel worden. Totdan wil/moet ik het doen met deze Bulova en dat is zeker geen ramp. Wel denk ik dat de dial mij na enige tijd gaat vervelen dus wil ik alvast de zoektocht starten naar een vervangende dial. Heb je dus iets liggen (wit of een donkere kleur, geen zilver of goud) dan houd ik mij aanbevolen!

22 likes

Mooie aanwinst !!!

Leuke aanwinst, raak die van mij maar niet kwijt :thinking:

Veel plezier ermee!

Mooi :ok_hand:t2: Gefeliciteerd

Gefeliciteerd :+1:

Zeer mooi horloge voor een degelijke prijs. Bulova moonwatch staat ook nog ergens op mijn lijst!

Blijft toch een heerlijk horloge.
Veel plezier ermee. En een andere plaat vinden is niet zo gemakkelijk heb ik gemerkt.
Gewoon even een dag of 2 niet dragen en dan weer met een dikke glimlach naar die bling kijken :wink:

Och het heeft geen haast en ik heb nog andere horloges te dragen. Zal dus regelmatig langer dan 2 dagen in de kist liggen😉

Mooie aanwinst :+1: