Fraaie aanwinst, veel draagplezier gewenst
Ik denk dat ik zelf de glanzende versie net iets mooier vind, maar ik ben dan ook een beetje een ekster
Heel toffe aanwinst!
Ik heb de planet oceans altijd heel cool gevonden en was mijn eerste ‘dure’ horloge. Een 2500 in 45,5… met mijn 17,5 cm polsen geen gezicht… blij dat ik was!
Later is het een normale geworden in 42mm. Die weer plek moest maken voor een Explorer 2 (die weer plek moest maken voor een Navitimer 41, die weer plek moest maken voor een Sub, die weer plaats moest maken voor een nieuwere Sub, die weer plaats moest maken voor een Pepsi, die weer plaats moest maken voor een nieuwe motor en een Sub)
Dit was de 2de PO. Super mooi ding nog steeds. Is naar @Schoen gegaan. Maar dat is een soort van parels voor de zwijnen. Die jongen weet niks te waarderen.
Cool ding
Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Qua banden: ik heb ook een PO 45.5. De stalen band vind ik erg prettig dragen, zeker met een verstelbare sluiting.
Als alternatief heb ik nog geen andere band weten te vinden die goed past. Rubber lijkt me erg prettig voor de zomer, de banden van Omega zijn wel erg prijzig. Wat wel scheelt is dat je al een sluiting hebt, dus die kun je overzetten.
In het PO only forum zijn er vast veel goede tips voor je te vinden, zelf ga ik na de vakantie een Hirsch Robby (uit mij hoofd) proberen.
Anyway, veel plezier met je prachtige horloge
Je vergeet er vast nog een paar. Zoals de chronomat en de GMT LN. Maar dat was een tof ding! Die ex van jou moest plaatsmaken omdat ik destijds een manager had die zat te pushen om een 16600 te kopen. Just saving.
Prachtig horloge, maar een armband er naast vind ik totaal niet passen.
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Heel veel plezier er mee.
Die Chronomat was ik niet vergeten hoor. Dat verzweeg ik gewoon. maar dit GMT LN was ik idd vergeten. Die zat nog tussen de oude en de nieuwe Sub in. Klopt ja.
Die manager van jou zat jou idd te pushen voor die 16600. Briljante vent. Heel grappige gast ook. Maar die 16600 was eerder dan dat jij die PO overnam. Just saying. Voor welk horloge ging die PO ook alweer weg?
@John excuus voor je topic vervuiling. Maar zo komt hij alleen vaker bovenaan te staan. equals meer likes.
Prachtige aanwinst
Geweldige aanwinst John!
Mooi horloge veel plezier met je NA.
Staal is een no go voor mij.
Dat heb ik geprobeerd maar dat was een zinloze expeditie tot nu toe. Die thread is redelijk dood. Maar ik zal het nog eens proberen ná alle vakanties. Misschien dat er dan wat meer leven is.
Heb ik ook naar gekeken. Maar om zo even te bestellen voor die prijs zonder te weten of ik het wat vind ging me wat ver. Ben wel benieuwd naar je ervaringen tegen die tijd.
Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt ….
Edit: m’n touwtje om m’n pols begrijp ik nu. Ach t is maar waar je je druk om maakt
No worries. - doe ik zelf ook (te) vaak
Dus moet ik er tegen kunnen
Prachtige Seamaster! Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Misschien is een mooie alligator band iets voor je doe maar een pbtje.
Nee dankjewel. Ik ben niet zo van de krokobanden. Past niet echt bij mij.
Zoals ik al schreef benader ko eens
Ow hahahaha
Lekker belangrijk