Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd !
Het bandje moet ook nog even gaan vormen natuurlijk.
Gefeliciteerd met dit mooie horloge.
De band vind ik wel heel mooi en past perfect bij het horloge
Het is een gebruikte band dus die is al gevormd. Hij is zelfs zo gebruikt dat het stiksel er al half uit is
Dat is het waarom hij dan niet zo extreem groot leek. Mooi in verhouding
Yep. Ik denk dat de meeste mensen een 42mm groot zat vinden. Ik niet. Groot, groter, grootst bij mij. Ik ben ook gek van een Panerai submersible van 47mm. Maar die is nog even out of my league qua uuries
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst tuinder.
Bedankt oewauwer
Wow wat een prachtige aanwinst zeg
Je hebt gelijk… doe die zwarte band er maar snel op
Mooi horloge, maar wat is de aanleiding om het Grieks alfabet te misbruiken?
Ten eerste vind ik het niet netjes dat jij aan mijn topictitel komt. Ik vind dat je daar af moet blijven want je hebt er niets mee te maken (dat vinden de moderators ook trouwens).
Ten tweede, als je oudheidsdeskundige/archivaris of wat dan ook bent betekent het niet dat je geen humor mag hebben. Je “moet” het als een knipoog zien naar de Griekse letter Omega en ik heb het zo getikt dat je het gewoon kunt lezen.
Welke humor? Die van een vijfjarige? Je kan anders ook je topic ondersteboven of in spiegelbeeld schrijven, dan kak je ten minste niet op een volk hun alfabet.
Die had je ook gewoon kunnen opzoeken en correct kunnen typen en men zou het nog kunnen lezen. Je moet onkunde en luiheid niet met humor verwarren.
Mooie Omega hoor. Deze met die oranje accenten maken hem net wat minder “saai”
Alhoewel rubber lekker kan dragen zou ik persoonlijk voor staal of zwart rubber gaan. Maar dat is mijn menig hoor
Veel plezier ermee
Prachtig!!
Staal wil ik echt niet.
Ik denk dat het inderdaad zwart of zwart/oranje rubber gaat worden.
Zoiets:
En als dat niet staat ga ik voor een andere ΓυββεΓεη βαηδ
Ja deze is in ieder geval iets minder oranje . Heb je ook al eens voor een tropic gekeken.?
Ik droeg vaak staal en leer en moest van rubber niks hebben. Nu heb ik toch een paar van die tropic straps gekocht en ik moet zeggen dat ze heerlijk zitten
Hoop niet voor je dat er straks een Griekse God aan de hemelpoort staat
Ik hoop het eigenlijk wel. Lijkt me lache.
Ow wacht…. Ik geloof niet, dus is er ook geen hemel of hel. Daaaamn……
Ik weet niet of dat wel op dit horloge staat… maar ik zou het eens kunnen proberen.