NA: cadeau gegeven

Dag allemaal,

Sinds lange tijd weer wat nieuws gekocht, maar met de bedoeling als cadeau voor mijn oudste zoon voor het behalen van zijn vmbo diploma.
Dus geen traditionele vaderdag, maar andersom. Na de nodige Armani en Seiko chronograaf horloges vond ik het wel bewust tijd voor een blijvertje.

Dus na voorzichtig zijn smaak een beetje gepeild te hebben, hop met het lekkere weer Rotterdam in, en wat rondspeuren.

Uiteindelijk werd het deze:

Met extra Hamilton tasje erbij:

Omdoosje met nog een boxje erin:

Et voila: de Hamilton Jazzmaster Day Date auto H32505751.
Met 40mm doorsnede goed draagbaar voor de puberpols, en ook op de lange termijn.

50 mtr waterdicht, geen schroefkroon uiteraard.
Kloppend hart is de eta 2834-2, met datum en dagaanduiding.

En de wristshot, maar nu nog even stiekem om mijn eigen pols. Ik geloof dat ik m af en toe maar eens leen van mn zoon.

51 likes

Mooi man, ik heb het anders gedaan en wat wijn uit het geboorte jaar gekocht.
Nr1 drinkt helemaal niets, en nr2. af en toe bier :sunglasses:

Mooi man, geweldig leuk cadeau om te geven of te ontangen! Beide dus veel plezier ermee. Gefeliciteerd met het diploma van je zoon. Op naar de volgende fase…

1 like

Gefeliciteerd met het diploma behalen door je zoon. Toch altijd weer een mijlpaal en ook hij mag zich gelukkig prijzen.
Mooi cadeau! :+1:

Mijn beste,

Wat een fantastische verworvenheid,
voor een memorabel moment!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Als hij doorstudeert van vmbo naar mbo naar hbo naar universiteit wordt het een Patek. Ga maar sparen.

1 like

Ik heb m nu wel te verstaan gegeven dat ie tot 2037 niks meer krijgt. Maar als ie de route mbo-hbo kan doen, mag hij mij ook wel wat cadeau doen voor de moeite. Hij gaat trouwens grafisch lyceum in rotterdam doen, dus wellicht…zit er nog meer in de koker.

2 likes

Gefeliciteerd met het diploma van je zoon en met dit mooie cadeau heb je hem nog iets bij geleerd over de horlogerie :+1:

Gefeliciteerd met je zoon. Mooi cadeau hoor!:+1::+1::+1:

Laat hem maar niet merken dat je stiekem z’n unboxing en eerste draagtijd hebt gedaan.

Dat horloge is fantastisch, maar het doet me ergens denken aan die keer dat ik een vrij grote modeltreinset kreeg van m’n vader, als je begrijpt waar ik heen wil. :slight_smile:

Maar gefeliciteerd. Het is tof om zo’n cadeau te krijgen.

1 like

Haha ja ik snap je. Maar daar hoeft ie niet bang voor te zijn. Ik kan het met mijn 5 piece collection het ook prima af.

1 like

Ja…die Jazzmaster… nice and clean !

Dat zijn de betere cadeaus, dan heb
ik het niet enkel over de mooie Hamilton! :slight_smile:

Gefeliciteerd! Zowel met het diploma van je zoon als de mooie aankoop. Ik weet wel zeker dat hij deze voor altijd gaat koesteren!

Congrats met je zoon en wat een mooi cadeau​:+1:t4::+1:t4::+1:t4:

Een trotste vader, zo hoort het. Daar gaat je zoon zeer tevreden mee zijn.

Gefeliciteerd, mooi horloge! Vrij tijdloos, kan die jaren mee vooruit.

ook al is het nu een tweedehands, toch een mooi cadeau wat hij krijgt.
en proficiat met zijn diploma

Ja dat is een prachtig kado voor je zoon, mooi gebaar hoor!
:slight_smile:

Geweldig cadeau !!! :+1: