Sinds lange tijd weer wat nieuws gekocht, maar met de bedoeling als cadeau voor mijn oudste zoon voor het behalen van zijn vmbo diploma.
Dus geen traditionele vaderdag, maar andersom. Na de nodige Armani en Seiko chronograaf horloges vond ik het wel bewust tijd voor een blijvertje.
Dus na voorzichtig zijn smaak een beetje gepeild te hebben, hop met het lekkere weer Rotterdam in, en wat rondspeuren.
Mooi man, geweldig leuk cadeau om te geven of te ontangen! Beide dus veel plezier ermee. Gefeliciteerd met het diploma van je zoon. Op naar de volgende fase…
Ik heb m nu wel te verstaan gegeven dat ie tot 2037 niks meer krijgt. Maar als ie de route mbo-hbo kan doen, mag hij mij ook wel wat cadeau doen voor de moeite. Hij gaat trouwens grafisch lyceum in rotterdam doen, dus wellicht…zit er nog meer in de koker.
Laat hem maar niet merken dat je stiekem z’n unboxing en eerste draagtijd hebt gedaan.
Dat horloge is fantastisch, maar het doet me ergens denken aan die keer dat ik een vrij grote modeltreinset kreeg van m’n vader, als je begrijpt waar ik heen wil.
Maar gefeliciteerd. Het is tof om zo’n cadeau te krijgen.