Omdat ik mijn pensioen heb aangevraagd, kreeg ik van mijn vriendin een horloge. En dat terwijl ze vindt dat ik hartstikke gek geworden ben met al dat horlogegedoe. Zullen veel van jullie partners ook wel vinden, want ja, een beetje typisch is het wel…
Het is een Schipper geworden (http:\www.schipperwatch.com). En wel de Silverline, quartz, 36mm, zonder datum. Zie hier:
Strak ding. Lekker minimalistisch. Gefeliciteerd!
Enne…
Yep, same here… Begrijpt er weinig van en vindt het regelmatig maar irritant, dat geloer naar horloges en dat kopen en verkopen, steeds…
Wie is er hier nou gek? Zij is gek op jou! anders had ze het horloge niet gegeven
Mooi horloge, en geniet vooral van je pensioen.
Proficiat met beide!
Proficiat met je pensioen. Geniet ervan met dit horloge als aandenken.
Grappig, Scandi design maar dan op z’n Nederlands. En vergeet vooral niet te genieten van je pensioen!
Dank jullie. Ik zit aan mijn max aantal likes. Het duurt nog een half jaar, maar ik zal zeker genieten van mijn pensioen. Het vooruitzicht is al bevrijdend.
Ik ben jaloers , ik wil ook wel met pensioen
Van harte en ook met de leuke nieuwe aanwinst
Leuk cadeau, proficiat en geniet van beide in goede gezondheid
Mooi cadeau! Mijn vrouw vind sommige horloges van mij echt mooi, vooral de vintage erfstukken. En ze vind alleen lederen bandjes mooi.
De opzichte Vostok duiker en kleurige NATO en FKM bandjes vind ze vreselijk!
En dat terwijl die vostoks zo leuk zijn…
Gefeliciteerd met je horloge, leuk cadeau van je vriendin. Nog een paar maandjes en dan lekker met pensioen, heb je al ideeën wat je gaat doen als je met pensioen bent?
Het is een mooi horloge zonder toeters en bellen gewoon waar hij voor dient, de tijd aangeven.
Mijn vrouw vindt het wel leuk dat ik zo met horloges bezig ben, worden er alleen wel een beetje veel .
Mooi. Zo kan ze zelf ook eens wat kiezen, natuurlijk.
Ik ben benieuwd welke je tijdens je vakantie hebt gekocht.
Ze kan genoeg kiezen hoor, ze heeft zelf 7 horloges maar draagt het liefst haar Longines.
Daarnaast heb ik natuurlijk niet alleen mijzelf verwend maar heb haar een mooie gouden armband gegeven. Een horloge hoefde ze niet meer. Van het eerste horloge heb ik vandaag een NA gemaakt, een Citizen chronograaf. De rest volgt nog, niet op 1 dag verschillende NA’s maken, beetje teveel van het goede
nu na je pensioen begint je echte loopbaan, ik denk iets met horloges op een draaibank
Prachtig cadeau en een strakke NA Gefeliciteerd met je pensioen, heb je lekker veel tijd voor deze prachtige en onbegrepen hobby
@fredpanarai1 vroeg al wat ik ging doen als ik met pensioen ben. En vanmorgen dacht ik: ik ga beginnen met horloges te modden. Daarvoor moet ik nog veel leren en gereedschap kopen natuurlijk. De eerste die ik onderhanden ga nemen, is deze:
Daar wil ik andere wijzers opzetten en misschien zelfs een andere wijzerplaat. Geen idee wat ik moet doen, maar het leuke van deze hobby is dat je dat kunt uitzoeken.
Verder ga ik ook tekenen, schilderen, lezen en wandelen.
Strak horloge, mooi! Gefeliciteerd, ook met je pensioen. Naar het schijnt ga je het nu pas echt druk krijgen
Gefeliciteerd ermee. Geniet ervan. Ook van de vrije tijd.