NA: Cadisen

Hij draagt zeker niet groot, zou zelfs nog op jou pols ook mooi staan :smile:

1 like

Ik zeg 10 meter Ferry :wink:, maar toch een leuke NA. Veel plezier ermee!

1 like

Altijd naar de baas luisteren he? :yum:
Geniet van je mooie Cadisen! :hugs::pray:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Ziet er mooi uit @fredpanarai1
De schroeven op de beel zijn goed uitgelijnd. Daar wordt mijn autistisch brein blij van :grin:

Het lijkt me wel een krasmagneet, of lijkt dat maar zo?

Afijn, geniet er (samen :wink:) van

1 like

Dat wordt dus afwachten, maar voor die paar centen dat hij kost maak ik mij daar niet druk over :wink:

1 like

Gefeliciteerd maar weer.
Mooi deze. En de schroeven in de bezel keurig uitgelijnd.
Enne, mooie foto’s.

Geen last van hoor. :blush:

ik vindt hem geslaagd :ok_hand:
band en horloge vormen een mooi geheel :ok_hand:
draag hem met plezier

:point_up_2: Ferry

1 like

Ha Ferry, mooie aanwinst weer. Ziet er erg gaaf uit. Die afwerking oogt ook dikke prima.

Hoho… je daalt niet in m’n achting omdat je een Chinees hebt gekocht… Ik ken je langer dan vandaag, ik weet donders goed dat je even zo blij kan zijn met een Casio van twee tientjes als met een Rolex van 25K. Dat is juist leuk.

Dus nee, ik maakte die grap omdat ik het jammer vind dat je de daadwerkelijke APRO mooi vindt. Ik zit een beetje in dit kamp:

:wink:

Ik lach me echt helemaal dood om die man. Verder niet te serieus nemen, ik mag graag ongezouten doen over de APRO. En de Overseas, 222, en tot slot de Nautilus met die flaporen.

Daar heb ik me absoluut nooit zorgen om gemaakt. Maar als je dat geld uit gaat geven… Laurent Ferrier een optie? :slight_smile:

Dat kan. Ik vind de Ingénieur nog het mooiste werk van Genta in z’n geïntegreerde tijd, als je de zeer zeldzame eenhoorn van de Credor Locomotive even terzijde laat.

Dit is echt een ontwerp wat ik niet mooi zou moeten vinden, maar op één of andere manier geweldig.

Dus zelfs binnen dit genre lopen de smaken nogal wijd uiteen.

Dat heb je goed gedaan. :+1:

1 like

De schroeven zijn mooi uitgelijnd Ferry. :+1:

1 like

Ziet er goed uit Ferry, geniet ervan :+1:.

1 like