Een paar dagen geleden stond in het verkooptopic van @rjans een fraaie Chronograaf van een onbekend horlogemerk CAMIF te koop met inhouse een Landeron 248. Helaas hij was al vergeven aan een ander forumlid dus ik dikke pech. Gelukkig had de aanbieder Ronald nog een zelfde exemplaar met eveneens bijna gave bronskleurige wijzerplaat en die mocht ook de verzameling gaan verlaten. Ik dubbel blij want op 5,3 km scooter afstand van mijn huis lag deze CAMIF met een brandschoon Landeron 248 te wachten. Gistermiddag op de scooter bij Ronald langs geweest en onder het genot van een koppie thee over allerlei klokken-zaken gesproken. Het servicewerk was door Ronald zelf gedaan, chapeau hoor ! Zelf vind ik het een plaatje van klok. Kompleet geserviced nieuw glaasje alleen de centrale secondewijzer is vervangen.en het brandschone uurwerkje oogt bijna als nieuw. Een hele lichte patina op de wijzerplaat maar tijdens het dragen nauwelijks zichtbaar. Ben er zeer kontent mee en een beetje patina mag best op een klok uit de zestiger jaren. Greets Martin.
FOTO VAN DE VORIGE EIGENAAR
NU EEN PAAR EIGEN SHOOTS OP HET BALKON
Mooie aanwinst, veel plezier met deze schoonheid!
Prachtig!
Geniet ervan Martin!
Mooi klokje
Groeten Iwan
Ziet er werkelijk zeer fraai uit!
Mijn beste,
Proficiat, met deze prachtige aanwinst.
Ik wens je er vele aangename momenten mee!!
Orologio Signaturis Temporis.
Zeker een mooie vintage. Zijn betaalbaar en met een mooie mechaniek er in.
Veel draagplezier.
Heel mooi, Martin, geniet ervan
Gefeliciteerd, mooie aanwinst!
Heel mooie klok !
Dank allen voor jullie positieve en spontane reakties en ook Chiller gefeliciteerd met een échte Camif ?? Camif ?? Had nog nooit van het onbekende horlogemerk gehoord
Zeer mooi. Veel plezier hier mee.
Prachtig klokje
Inderdaad een klassieke schoonheid Martin!
veel plezier ermee.
Mooi. Mocht je hem willen verkopen, laat maar weten.
Mooi horloge! Altijd leuk zo’n vintage chrono !
@Casperwatch, bewust op zoek? Als je echt op zoek bent heb ik misschien nog wel iets leuks voor je?
Ja. Ik ben op zoek. Kan je foto’s sturen?