NA Captain Willard hommage

Aangezien ik niet de centen heb om een originele Seiko 6105-8110 te kopen, maar ik deze wel graag zie. Heb ik me na het bekijken van veel YouTube reviews laten overhalen om een Steeldive SD1970 aan te schaffen.

Specs. NH35, saffierglas met transparante ar coating, stainless steel kast, WR 20 bar, keramische bezel uni directional 120 klikken, case 44mm, lug to lug 46,8mm, véél lume :sunglasses:

Ik moet zeggen, het horloge stelt niet teleur. Als ik vergelijk met m’n Seiko Monster, dan zie ik niet veel verschil. Enkel de sluiting van het stalen bandje vind ik wat meer flimsy dan dat van de Seiko en ik heb dan ook het bandje vervangen door een Zulu strap. Dewelke ook mooier oogt, vind ik.

23 likes

Ik heb de Addiesdive versie nu al een drietal weken, moeilijk van de pols te krijgen👍

2 likes

Is die sluiting zo slecht dan?

Geintje, ik heb inderdaad begrepen dat deze apparaten erg goed in elkaar zitten en al zeker voor het geld. Veel plezier ermee!

3 likes

Ik heb hem ook sinds deze week maar was juist positief verrast over de sluiting. Had er slechte verhalen over gehoord dus was voorbereid op het ergste.

3 likes

Ja, ik zeg niet dat ze niet functioneel is, maar die van m’n Seiko Monster voelt gewoon steviger en soepeler aan.

Bedankt, ik heb de waffle optie genomen, maar dat was ook gene vette, dus nu op Nato.

2 likes

En voor de mensen die niet weten wie Captain Willard is,

:wink:

2 likes

Hier ga je weinig spijt van krijgen. Hele goede afwerking en helemaal geen verkeerde specs.
Het is ook 1 van mijn favoriete om te dragen.
Veel draagplezier!

Groeten van zijn broer😉

2 likes

mooi , gefeliciteerd

1 like

Goede kwaliteit hoeft niet persé duur te zijn. Veel draagplezier!

1 like

Ik denk dat ik dit horloge ook ga bestellen. Ik heb een mooie aanbieding gezien.

2 likes

Is er ook met een solid bronzen kast (en gesp)


Mooi gedaan, vind ik persoonlijk

1 like