NA. Cartier olee

Stoere mannen hebben natuurlijk een dikke Rolex, AP of Patek ofzo. Echte mannen hebben ze wellicht allemaal:) en eerlijk gezegd dacht ik bij vrouwen horloges altijd aan Cartier. Natuurlijk wist ik wel dat alle bovenstaande merken prachtige dingen maken voor mannen en vrouwen… maar Cartier had ik me eigenlijk toch niet zo in verdiept…

En toen zag ik dit fraaie exemplaar uit m’n geboortejaar nog wel. Tikte alle ‘boxen’ want helemaal origineel, niet gepolijst, bijzonder (wellicht zelfdzaam geen idee), bij een bekende vintage winkel te koop en perfect formaatje… oja en niet achterlijk over de top duur.

T was alweer een tijd geleden dat ik gelijk iets echt gaaf vond. En het dus ook maar gekocht heb. En heb er geen seconde spijt van. M’n eerste Cartier, ik denk niet de laatste.

Wat vinden jullie er van?

59 likes

Ik vind hem mooi! Uit welk jaar is die als ik vragen mag?

1980, oudje alweer

3 likes

Mooi. Gefeliciteerd

1 like

Valt best mee :wink::joy:

Van harte @Mchammer!! Leuk je weer te zien hier! Groetjes Lunette

1 like

Hah das waar.

Thanks! Zo leuk om weer eens iets nieuwe te kopen na al die barre (K) tijd.

1 like

Heel tof! En zoals @Lunette zegt, leuk dat je er weer bent :+1:

1 like

Thanks maestro! Good to be back en jij hebt ook niet stil gezeten zie ik;) mooi hoor

1 like

Mijn beste,

Mooie ingetogen schoonheid!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Erg mooie variant zeg, veel draagplezier!!

1 like

Erg mooie NA. Proficiat

1 like

Super apart, proficiat!

1 like

Leuk ding, en echt eens wat anders - een semi-vintage Tank komt hier niet vaak voorbij. De kastconstructie alleen al is nog behoorlijk pittig, ken ze redelijk van binnen.

1 like

Gefeliciteerd met deze klassieker .

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Tank ?

1 like

ik had ook geen idee! Maar voor wat t waard is draagt t echt als een horloge van vorige week. Dat heb ik maar zelden met dingen en van 40 plus jaar oud