Stoere mannen hebben natuurlijk een dikke Rolex, AP of Patek ofzo. Echte mannen hebben ze wellicht allemaal:) en eerlijk gezegd dacht ik bij vrouwen horloges altijd aan Cartier. Natuurlijk wist ik wel dat alle bovenstaande merken prachtige dingen maken voor mannen en vrouwen… maar Cartier had ik me eigenlijk toch niet zo in verdiept…
En toen zag ik dit fraaie exemplaar uit m’n geboortejaar nog wel. Tikte alle ‘boxen’ want helemaal origineel, niet gepolijst, bijzonder (wellicht zelfdzaam geen idee), bij een bekende vintage winkel te koop en perfect formaatje… oja en niet achterlijk over de top duur.
T was alweer een tijd geleden dat ik gelijk iets echt gaaf vond. En het dus ook maar gekocht heb. En heb er geen seconde spijt van. M’n eerste Cartier, ik denk niet de laatste.
Leuk ding, en echt eens wat anders - een semi-vintage Tank komt hier niet vaak voorbij. De kastconstructie alleen al is nog behoorlijk pittig, ken ze redelijk van binnen.
ik had ook geen idee! Maar voor wat t waard is draagt t echt als een horloge van vorige week. Dat heb ik maar zelden met dingen en van 40 plus jaar oud