NA: Cartier Roadster S(port)

Hele leuke en originele keuze!

1 like

Mooi ! vind zelf de Roadster Vegas het mooist

1 like

Bijzondere aanwinst, je moet er van houden…
Ik hou er persoonlijk wel van! :ok_hand:

1 like

Cool!

Leuke keuze! Het horloge doet iets bijzonders met mijn brein, een soort Alice in Wonderland gevoel. Je wordt visueel de dial binnengezogen en vervolgens weet ik niet zeker of er de spot met mijn waarneming gedreven wordt. :upside_down_face: Very cool!

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Dit is zeker een geslaagd model wat mijn interesse heeft gewekt en waar ik maar eens naar op zoek ga!

1 like

Lekker anders dan anders horloge dit. De kroon lijkt me niet de makkelijkste om te manipuleren, of zie ik dat verkeerd? Veel plezier ermee. Hoop voor je dat het flipperen er minder mee word.

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Heel gaaf! Staat je goed! :ok_hand:t4:

1 like

Prachtige Cartier! Echt helemaal goed. Gefeliciteerd. Geniet ervan.

1 like

Ik bid met je mee hahah :laughing:

1 like

Meest toffe en originele reactie ooit haha, dank je!!

1 like

Vergeten om te antwoorden. Nee, dat zie je zeker niet verkeerd: als ik dan een puntje van kritiek zou hebben zou dat de kroon zijn. Die hadden ze ook echt anders mogen ontwerpen bij deze Roadster S. Meer casual, sporty, toolish: gewoon, normaal, standaard dus! Dat had het horloge echt afgemaakt denk ik!

Aan de andere kant, het bedienen van de kroon is dan wel weer slim aangepakt: aan de onderzijde van de kroon is er een kleine ruimte vrijgelaten met de kast, zodat je je nagel er makkelijk tussen kan krijgen om de kroon te bereiken. Praktisch!

1 like

Mooi ding man! Ik ben een fan van out of the box horloges. Gefeliciteerd!!

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kroon me doet denken aan…

2 likes

Haha spot-on dit!!

1 like

Mooi en bijzonder horloge

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

1 like

Bijzonder zeg, ik heb deze nog nooit eerder gezien. Wat grappig dat m;n eerste gedachte een afwijzende is, maar al heel snel draaide dat om. Wat een gaaf, out-of-the-box horloge! Gefeliciteerd met je aanwinst. Zo zie je toch altijd weer hoe smaken verschillen, en gelukkig maar. Leer je nog eens iets anders kennen.

1 like

Mooi! Geniet ervan.

1 like